2012. október 31., szerda

Manhattan Professiomal Mascara with Silk

Ma bemutatom nektek ezt a spirált ,amit a DM-ben féláron sikerült beszereznem. 1799ft helyett került 899ft-ba :) 
Őt a kiárusított termékek közt találtam. Nagyon szeretek csemegézni a kiárusított termékek polca előtt ,mert szuper árakon lehet nagyon jó cuccokat találni :)


 


Így néz ki

Eképpen fest a keféje.Szerintem semmi extra nincs benne. Egyszerű. Bár a vége hajlamos felszedni több festéket ,így szépen össze lehet vele kenni az orrot és az arcot. De egy kis odafigyeléssel ez elkerülhető.

Összegzés: 899ft-ot szerintem megért .Hétköznapokra ,egy egyszerű ,nem feltűnő sminkhez tökéletes ,de nem ezt választanám egy szempilla hangsúlyos kinézethez.
Ráadásul egy picit összekócolja a pillákat ,így nem árt a használat után egy szempilla fésűt alkalmazni. Ez után elég elviselhető a látvány.
Szerintem ez a spirál nem nagy szám ,de ettől eltekintve bekerült az októberi kedvencekhez ,mert tényleg sokat használtam ebben a hónapban. Tudniilik ugyanis ,hogy nem minden nap szokok sminkelni ,így ha valami felkerül az arcomra ,az egy nem feltűnő ,natúr dolog.
A véleményem az ,hogy az eredeti ára(1799ft.) kicsit sok volt ezért az eredményért.

Különben most ,hogy így elnézem a képeket ,nemigazán látok különbséget az 1. és 2. réteg közt....


Osztályzat:  3/5 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése