2014. március 9., vasárnap

Dressale Kívánságlista

Sziasztok! Ma egy kicsit különös poszttal készültem ,ami tulajdonképpen egy nyereményjáték-szerű dolog...
A Dressale webáruház blogger programot indít, melyben a bloggereknek egy kívánságlistát kell összeállítani az oldalon található termékekből 400$ összértékben, majd ha 2 hét alatt a bejegyzésre 200-an kattintanak, a blogger ingyen megkapja a kívánságlistán szereplő termékeket. Részletesebben Petránál olvashattok erről.



Ez a ruha csodálatos, én legalábbis nagyon odavagyok érte. Egyszerű felsőrész, extrém alsó, mégsem tűnik soknak. 

Ez a ruha picit eltér az előzőtől, talán kicsit letisztultabb, viszont ebben is van egy kis csavar a nyakrésznél. Ennek is kicsit A-vonalú a szabása, akárcsak az előzőnek. Az én alakomon szerintem ezek a ruhák állnak jól, ezért is esett ilyen típusú ruhákra a választásom.


Ez a sneakers nagyon megtetszett. Csajos, laza, szépséges.. Nekem nagyon bejön.

Ez lenne az én kis kívánságlistám :) Nem hajtok annyira komolyan a nyereményekért, de gondoltam, próba szerencse alapon élek a lehetőséggel.

Puszi: Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése