2014. október 25., szombat

Elfogytak #3

Elég rég volt már ilyen bejegyzés. Ez alatt az idő alatt RENGETEG dolog gyűlt össze. A befényképezést pedig halogattam, a dolgok pedig gyűltek és gyűltek...
Na, de lássuk az adagot...
(Figyelem! Hosszú bejegyzés következik..)

Próbáltam valamiféle logika alapján csoportosítani a termékeket, több-kevesebb sikerrel :)

Nálam rengeteg arctisztító kendő fogy, mert számomra ez a legpraktikusabb módja esténként a sminkem leszedésének. 
Johnson's baby extra sensitive törlőkendő-Kellemes, puha kendők, talán lehetne egy picivel nedvesebb. Egyelőre nem vettem újra, de későbbiekben lehetséges.
Duchesse nedves bőrápoló kendők-Nagyon megörültem, mikor megláttam a Müllerben ezt a kendőt, mert 80db van benne és kb 7-800ft. Smink leszedésére viszont nem igazán vált be, a nedvességtartalma nem valami magas és az anyagával sem voltam kibékülve, eléggé dörzsölt- Viszont a sminkecsetek gyors, használat utáni felfrissítésére tökéletes. Utóbbi célra nagyon bevált, ezért újravettem.
Balea málnás, grapefruitos, "Light Blue" hidratáló arctiszító kendők- A Balea arctisztító kendőit nagyon szeretem, ez látszik is. A limitált, illatos kiadásokat különösen szeretem, pláne mikor kettő összecsomagolva egy műanyag tartó társaságában 3eurós (kb.900ft) árban található meg a DM polcain. A sminket szépen leszedik, nedvesnek is elég nedvesek, ár-érték arányban szerintem szuperek. Az itteniek közül a Light Blue illata volt eddig a legeslegjobb, annyira édes, virágos-gyümölcsös, kellemes illat. Sajnos már nem kapható. Jelenleg még egy málnás van használatban, aminek nem rossz, de néha már túl édes, émelyítő málna illata van.
Rival de Loop Exotic Mango tisztító kendő-Minden jöhet, ami trópusi illatú. Ezértis vettem meg ezt a nagyon fincsi, mangós illatú kendőt. Az illata kellemes, nem az a túl émelyítő. A sminket szépen leszedte, nem voltak különös gondjaim vele. Sajnos limitált volt, nem hiszem, hogy még megtalálható a Rossmannokban.
Alterra Aloe Verás nedves tisztítókendő-Kellemes illata volt, jól tisztított, szépen leszedte a sminket, de semmi extra nem maradt meg bennem vele kapcsolatban.

Adidas Fruity Rhythm és Fizzy Energy dezodor- Ezeknek a spray-eknek nagyon finom illatuk volt. Előbbinek édeskés, gyümölcsös illata van, míg utóbbinak inkább citrusos. Igazság szerint nem kifejetten dezodornak, inkább az illatuk miatt használtam, így az izzadásgátló hatásukról nem tudok beszámolni.
Garnier Minerals InvisiCalm dezodor-Évekig ez volt a jól bevált dezodorom, nagyon hatásos és megbízható volt. De mostanra engem is elcsábított a Rexona Maximum Protection, ami tényleg szuper, így sajnos ő már kicsit háttérbe szorult. Egyébként tényleg szuper termék..
Rexona Maximum Protection Confidence-Szerintem őt már senkinek nem kell bemutatnom. Nekemis nagyon bevált, annyira, hogy már a harmadikat vettem belőle, mer már a másodiknak is a végét járom :) Az illatuk elsőre nagyon erős, de idővel hozzá lehet szokni, ennek virágos, ami nekem elsőre nem igazán tetszett, de a végére egészen megszerettem. Egyedül az ára és a csomagolása kifogásolható.

Ziaja Narancsolaj krémtusfürdő-Ő a második Ziaja tusim, első a kakaós volt, amit nagyon szerettem. Eztis előszeretettel használtam. Imádtam a finom, igazi narancsos illatot, amit nem untam meg, pedig majdnem 6 hónapig ezzel zuhiztam szinte minden nap. A vicces az, hogy az akciós kosárban találtam rá, ha jól emlékszem 2euró (kb. 600ft) volt. S nem ez volt az utolsó Ziaja tusim, jelenleg a körtés várja a polcon, hogy sorra kerüljön.
Bruno Banani Made for Women edt és deodorant spray- Először az edt-t kaptam meg egy ismerőstől egy ajándékszettben. És annyira beleszerettem az illatba, hogy muszáj volt a deo-s változatot is beszerezni, amit a kollégiumban tároltam, így nem kellett hetente magammal utaztatni a parfümöt. Ách, imádom még mostis ezt a nagyon édes, számomra teljesen nyárias illatot. Ha alkalmatok van rá, szaglásszátok meg az üzletben. Egyelőre nem vettem újra, de később  biztos, hogy szert fogok még rá tenni, de inkább nyáron.

Avon Planet Spa Afrikai shea vajas regeneráló hajpakolás-Ezt a hajpakolást magamról biztos, hogy nem vettem volna meg. De keresztanyukámtól megkaptam és hú, nagyon megszerettem. Az én száraz, kezelhetetlen hajamat nagyon szépen megpuhította, kordában tartotta. És az illata...hú, az valami fantasztikus. Egyébként ez volt életem első hajpakolása. Újravenném, de az ára visszatart.. Viszont, ha sikerül valami jó kis akciót kifognom, biztos, hogy beszerzem majd.
Avon Advance Techniques marokkói argánolajos hajolaj- Szerintem nem igazán kell bemutatnom ezt a terméket sem. Sokan használják, szeretik. Az én hajammal is jót tett, finom tapintásúvá és illatúvá varázsolta. Most másik hajolaj van soron, de később lehetséges, hogy újraveszem.
Gliss Kur Ultimate Repair sampon- Ezt a sampont még nyáron, utazások előtt vettem. Párizsba is őt vittem magammal. Egynek elment, de a hajam, mintha gyorsabban zsírosodott volna, mikor ezt használtam. Egyébként meglehetősen puhává tette a hajamat.
Gliss Kur Oil Nutritive balzsam-Már nem az elsőt használtam el belőle. Szerettem, elég jól bánt a hajammal, az illata is finom volt. A végére egy picit meguntam, így nem vásároltam újra.

Balea olajmentes sminklemosó-Ezt még nagyon régen vettem. Akkoriban nagyon felkapott volt a kétfázisú tesója. Nem volt drága, a kiszerelése kifejezetten tetszik, jól adagolható. Az arcsminket egész jól leszedte, de valahogy a szemsminkkel nem igazán tudott boldogulni. Egynek elment.
Oriflame Essentials szemkörnyékápoló zselé-Mikor ezt a terméket vettem, kifejezetten nem szemránckrémet kerestem. Csak valamivel szerettem volna ápolni a szemkörnyékem. Nem voltak nagy elvárásaim vele szemben, jól hűsített és hidratált. Nem pontosan ugynezt, de szintén egy Essentials terméket használok mostis néha a szemkörnyékemre.
Carmex ajakápoló-Az ajakápolókat is "eszem". Mindig kísérletezgetem, kenegetek, de tényleg nagyon érzékeny ajkaim vannak. Eddig a Carmex vált be a legjobban. Mindig újraveszem, minden ilyen jellegű bejegyzésemben szerepelt már legalább egy. Szerintem ez mindent elárul...
Neutrogena ajakápoló ír- Ő se egy rossz ajakápoló. Szépen hidratál, a kicserepesedett ajkakkal elég szépen bánik. De a Carmex-et neki sem sikerült még túlszárnyalnia. Amúgy ha jól emlékszem, őis szerepelt már Elfogytak bejegyzésben.
Essence Pure Skin színezett hidratáló-Ettől a krémtől nem vártam sokat, csupán azt, hogy kiegyenlítse az arcbőrömet és minimálisan hidratáljon is. Ezeket szépen meg is tette. Nagyon szerettem. Mikor újra szerettem volna venni, azonban nem találtam. Nem tudom miért, lehet kivonták, vagy nemtudom. A sima verziót vettem meg, amit azonban annyira nem szeretek.

Holika Holika Petit Clearing BBkrém- Ezt a BB-t sem kell bemutatom. Énmég az előtt rendeltem, mielőtt betört volna a blogvilágba. Másfél év alatt használtam kb. el. Tényleg szuper fedésű, állagú, árú termék ez. Aki nem próbálta, annak bátran ajánlom, mert ár-érték arányban szuper. A színével viszont vigyázni kell, mert elég világos. Sötétebb bőrűeknek nem hiszem, hogy jó választás lenne. Ezen kívül kicsit gyanús nekem ez a krém. Arra gyanakszom, hogy ez valamiféle hamisítvány, mert a Holika Holika logó nem így néz ki, ahogy a krémen fel van tüntetve. Nem tudom mire vélni ezt. Ha valaki esetleg tudja, hogy ez hamisítvány vagy mégse, kérem írja le kommentben.
Catrice Eyebrow Filler színezett szemöldökzselé- Ez a termék mindennapi használatban van nálam. Ez látszik a lekopott betűkön. Nagyon egyszerű a használata, csak áthúzom a szemöldökeimen, s azok mindjárt szépen a helyükre is igazodnak, valamint színt is kapnak.  A gond vele annyi lehet, hogy csak ebben az egy árnyalatban kapható és ez nem mindenkinek passzol. Nekem szerencsére pont tökéletes, már újra is vásároltam, s szerintem még sokszor újra is fogom.
Essence I♥Extreme crazy volume szempillaspirál-Ezt a szempillaspirált ajándékba kaptam bátyámtól. Először kétkedve szemlélgettem a rövidsörtés, hosszú szilikonkefét. De amikor kipróbáltam, azonnal levett a lábamról. A színe nagyon fekete volt, a pilláimat pedig szépen göndörítette, hosszabbította és kicsi tartást adott neki. Mindennap használtam, így értem viszonylag gyorsan a végére. Újravenni egyelőre nem vettem újra, mert szeretek spirálok terén kísérletezgetni, de a későbbiekben bármi lehetséges..
Essence Stay all day korrektor-Ezt a korrektort a Krémmániás vélemények hatására vettem meg. És hát nem kellett csalódnom. Szépen tette a dolgát, a karikákat szépen elfedte, másra nemis használtam. Újra is vettem, viszont azt a darabot sikerült elhagynom, így harmadszorra már nem ő került a kosaramba, hanem a Maybelline Affinitone. Hát, mit mondjak? Az nem vált be annyira, mint ez. Ár-érték arányban ez verhetetlen.
Rimmel BB krém-Elég régi szerzemény ez a krém. Még anno írtam is róla ITT. Akkoriban nagyon szerettem, előszeretettel használtam, kb. egy éve meg is vettem az utánpótlást, amihez egy Stay matte! púder is járt. Mára picit háttérbe szorult e BB használata, de nem azért, mert rossz lenne. Kis negatívuma lehet, hogy nagyon sűrű, krém jellegű, ennek köszönhetően pedig kicsit nehezebb az eldolgozása.
Biovanne plus szépségvitamin-Anno az egyre erősödő hajhullásom miatt kezdtem el szedni ezt a vitamint. Reméltem, hogy hoz némi változást e téren. Sajnos az ajánlott napi 2 kapszula helyett 1-2 naponta szedtem egyet. sőt, volt, hogy 2-3 hét is kimaradt, ezért nem is várhattam el tőle sokat. Hajhullás fronton nem is tapasztaltam változásokat. DE az arcbőröm megszépülését az ő számlájára írom. Mielőtt elkezdtem szedni, akkor élte homlokom és az arcbőröm eddigi legcsúnyább, pattanásos korszakát. Nagyon csúnya és néha fájdalmas is volt. Mikor pedig elkezdtem szedni ezt a vitamint, valahogy elkezdtek eltünedezni a rondaságok. Nem mondom, hogy csak ennek a vitaminnak köszönhetően tűntek el, biztos szerepük volt az arcápolási termékeknek is benne, de úgy gyanítom, nagy szerepe volt benne. Szívesen újravenném, de nagyon drága. Ha jól emlékszem, 4500 ft körül volt, ami nekem azért sok. De majd egyszer lehet. 
Ebelin acetonmentes körömlakklemosó mandulaillattal- Én nem várok sokat egy körömlakklemosótól. Csupán annyit, hogy tegye a dolgát. Ezzel nem volt gondom, szerettem. Volt némi mandulaillata, amit rajtam kívül csak kevesen véltek benne felfedezni. Jelenleg egy másik Ebelin körömlakklemosót nyúzok, így most őt nem vettem újra.
Etude House Precious Mineral BB Cream Bright Fit-Ezt a BB mintát egy koreai rendelésem mellé kaptam, s gondoltam, kipróbálom. Hát nagyon nem jött be. Rendben van, hogy ragyogást ígér, de amikor felkentem, a fejem konkrétan egy diszkógömbre hasonlított, pedig az én bőröm egyáltalán nem zsíros alapból se, inkább normál. Fedése egyébkén elég jó lenne.
Rival de Loop Peel-Off aloe verás és kamillás maszk-Ezt a maszkot nagyon szeretem. Sokszor újravettem már, de jelenleg nincs itthon belőle. Ezen változtatni kéne:D ITT írtam róla

Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Hogy vált be?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése