2015. február 4., szerda

Sephora 4 darabos utazó ecsetkészlet szemre

Ma nagyon csajos kis ecseteket mutatok be nektek, amik bevallom, a külsejük miatt kerültek , szinte gondolkodás nélkül a kosaramba :)



Ezt a kis szettet még nyáron vettem Párizsban. Életem első Sephora látogatása volt, s ách, ez az üzlet tényleg egy élmény, ha van rá lehetőségetek, térjetek be, még ha csak nézelődni is.
Ezen a szetten elsősorban a színe miatt akadt meg a szemem, egyszerűen gyönyörű, nekem nagyon tetszik. Ha jól tudom, létezik még kék színben, de az üzletben akkor nem találkoztam vele.
Több, mint fél éves szinte mindennapi használat után, itt az ideje, hogy megírjam a bejegyzést róluk.
Jelenleg nem találom pontosan ugyanezt a szettet, de hozzá hasonló fellelhető (ITT). 
A szett 4 szemre való ecsetet alumínium nyéllel és egy alumínium tartót tartalmaz. Az alumínium felhasználása nagyon praktikus, hisz hihetetlenül könnyű az egész szett.
Az ecsetek az átlagos méretnél picit kisebbek, kb 13-14 cm között mozog hosszuk, de ennek ellenére nagyon jól kézre állnak.  Nagyon puhák, tömöttek, nem tudom biztosan, de az az érzésem, hogy eredeti szőrből készültek.
A mosást nagyon jól bírják, nem állnak utána szanaszét és nem is hullanak.

Large shadow brush


Első ránézésre nem tudtam hova tenni ezt az ecsetet, azt hittem, semmire se lesz jó, hisz nagyon nagy feje van. Hát tévedtem, ugyanis ez lett az egyik legtöbbet használt ecsetem. Hétköznapokon a szemhéjamra csupán egy színt szoktam felvinni és ez az ecset arra a legtökéletesebb, pikk-pakk kész vagyok. 

Small shadow brush

Ez egy tipikus, lapos fejű szemhéjpúder ecset, amivel a mozgó szemhéjon lehet szépen dolgozni. Elég sokszor előkerül, ha picit bonyolultabb sminket készítek.

Smudge brush

Ez a kicsi fejű ecset nagyon jó szolgálatot tesz a belső szemzugban, esetenként a szempillatövekben. Talán ezt az ecsetet használom legkevesebbet a szettből, csupán azért, mert több hasonló típusú ecsetem is van.

Angled liner brush

Na, ő az abszolút kedvenc a szettből. Nagyon-nagyon szeretem, nem adnám semmi pénzért. Pofonegyszerű a tusvonal meghúzása a kis, ügyes fejével, minden nap használom. A mosást is nagyon jól bírja, nem állnak utána a szálak szanaszét, ami fontos szempont, mert volt, hogy egy ecset ezen a ponton vérzett el nálam. 

Összességében ezek az ecsetek hihetetlenül jók, megérték az árukat, ami olyan 18-20 euró (5-6000ft) volt, már nem emlékszem pontosan. Nagyon szeretem őket, bárhová megyek, mindig velem tartanak és egész jól is vannak összeválogatva fajtájuk szerint, jól kihasználható kis darabok. Ha a jövőben adódik még lehetőségem, biztos körülnézek még Sephora ecset fronton.

Próbáltatok már Sephora ecseteket? Nektek melyik a kedvenc ecsetetek?

Puszi: Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése