2013. július 5., péntek

AMF-About Me Friday#22

Sziasztok! Meghoztam az 5 képet ,ami erre a hétre jutott! Remélem már vártátok.. :P



Szeretem a popcorn-t-Szuper dolog ,én legalábbis nagyon szeretem .Egy jó film és popcorn elég a boldogságomhoz :D De gondolom az emberek többsége szereti :)

Szeretek sütni-Igaz ,hogy az utóbbi időben már kevesebbet tüsténkedem a konyhában ,de nagyon szeretek sütni ,új recepteket kipróbálni. Az utána való mosogatást viszont rühellem :D

Egy fiútestvérem van-Igen ,egy 7évvel idősebb bátyám van ,akivel az utóbbi időben nagyon jól kijövünk. Ő mindig is szeretett engem ,én viszont kiskoromban nem igazán eltaszító voltam vele szemben ,ha puszit akart adni én rúgtam-sikítottam. Azt ne kérdezzétek ,hogy miért :)

Tinédzser vagyok-Igen ,még egy tapasztalatlan kis tini vagyok ,aki még nem tapasztalt és nem élt át sok mindent ,aki még naiv ,aki nincs kibékülve a külsejével ,aki nagyokat álmodik....

Szeretem Cher Lloyd-ot-Nagyon bírom ezt a csajt. A stílusát ,a külsejét ,a zenéjét. Nagyon vagány és ez tetszik benne :)

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése