2013. július 1., hétfő

AMF-About Me Friday (Monday) #21

Sziasztok! Igen ,tudom ,hogy nagyon elhanyagoltam a blogot az utóbbi időben ,ezt a bejegyzést is 3 nappal később hozom ,de elég sűrű volt a múlt hetem. Pénteken elballagtam az általánosból ,az ezt megelőző napok természetesen készülődéssel teltek. Utána hétvégén falunapok voltak falucskámban ,így a hétvégén sem unatkoztam :D
Most viszont itt vagyok újult erővel ,elkezdődött a nyári szünet ,remélhetőleg ezután több időm fog jutni a blogra ,megpróbálok sűrűbben posztolni :)))


Szeretem a süniket- Annyira kis aranyosak. Ha meglátok egyet ,folyton meg akarom őket simogatni ,mégha az egy picit szúrós emlék is :) Kell nekem egy haza! :D

A szemeim a legjobb arcvonásom-Magamon a szemeim azok ,amikkel tényleg elégedett vagyok. Csupán annyi a gondom vele ,hogy mindig is barna szemeket szerettem volna ,de már kezdek megbarátkozni a zöldes-kékes árnyalattal ,ami nekem jutott. A méretével is meg vagyok elégedve ,viszonylag nagyok ,ezt sminkeléskor is igyekszem mindig kihangsúlyozni.

Szeretem a koalákat-Lehet ,hogy csak azért vagyok oda ennyire ezekért az állatkákért ,mert hatalmas álmom eljutni Ausztráliába ,mindent szeretek ami valamelyest kapcsolódik ehhez a csodás kontinenshez ,ez alól a koalák sem kivételek. Egy koalabébit elfogadnék :)))

Hiszek a Disney mesék-féle szerelemben-Igen ,hiszem azt ,hogy tényleg vannak olyan szerelmek ,mint a Disney mesékben a valóságban is :)

Szeretem az ünnepeket-Szeretem ,hogy ilyenkor nyugalom van ,senki nem siet sehova ,a család együtt van. A legkedveltebb ünnepem természetesen a karácsony ,de a többit is nagyon szeretem :)

Puszi:Juctus

6 megjegyzés:

  1. Szia Juctus!
    Jelöltelek a Liebster Blog díjra, gratulálok! :)
    Látogass el hozzám a kérdésekért, kíváncsian várom a válaszaidat egy bejegyzés keretein belül!
    http://plumlipstick.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html
    Puszi,
    Szilva

    VálaszTörlés
  2. A sünis és a koalás nagyon aranyos. :)

    Díjat kaptál tőlem is: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/2013/07/masodik-dijam.html
    Nagyon várom a válaszokat! :) puszi, Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm ,örülök a díjnak :))))

      Törlés
  3. Úgy látszik, nem én vagyok az egyetlen, akitől díjat kapsz :) http://picimosoly.blogspot.sk/2013/07/gabicatol-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés