2014. február 28., péntek

Elfogytak #2

Sziasztok! Ma egy Elfogytak bejegyzést hoztam Nektek ,remélem tetszik majd.. A képek minőségéért előre elnézést kérek ,mert szörnyűek ,köszönhetően a borzalmas fényviszonyoknak ,de már semmiképp se akartam halogatni a dolgot.



Mivel nem dobtam el az általam egy ideig gyűjtögetett elhasznált dolgokat ,úgy döntöttem ,megmutatom nektek egy újabb Elfogytak bejegyzés formájában. Megjegyzem ,hogy ez azért nem az összes dolog ,ami az elmúlt hónapokban fogyott el ,egy idő után már nemigazán gyűjtöttem őket :)


Ziaja kakaóvajas tusfürdő- Ennek a tusfürdőnek mennyei kakaós illata volt. Nagyon szerettem vele zuhanyozni ,igazi felüdülés volt. Ami azt illeti ,ez a hatalmas ,500ml-s kiszerelés elég sokáig kitartott. Ha jól emlékszem, 2-3 hónapig tartott mindennapos használat mellett. Mivel szeretek kísérletezgetni, meg amúgy is rengeteg tusi van felhalmozva itthon, nem vettem újra ,de nem kizárt, hogy későbbiekben újra fürdőszobám lakója lesz, mer nagyon szerettem :)

Ökonet Hair Nice sampon-Ezek az Ökonetes termékek tanácsadóktól szerezhetőek be elég elfogadható áron.Állítólag ezek csupa természetes összetevőkből állnak. Nem sok kozmetikum található a márka kínálatában ,de akad egy pár. Én csak erre a samponra ruháztam be. Az illata erősen gyógynövényes ,köszönhetően a rozmaringnak, csalánnak, körömvirágnak és a borsmentának, amik a fő összetevői. Hatását egész jónak mondanám, a hajam puha, fényes, könnyen kifésülhető volt mikor használtam. Egyelőre viszont nem vettem újra.

Garnier InvisiClam spray és golyós deo- Róluk nem mondanák sokat ,sokat elárul az is ,hogy az előző posztban is szerepelt. Azóta is őket használom és azóta is mindkettőt egyszerre. Nekem eddig ők bizonyultak a leghatásosabbnak.


Johnson's baby extra sensitive törlőkendő- Sminklemosásra használtam. Nagyon puha ,nem bántja a bőröm és a sminket is elég szépen leszedi. Mivel 3darab volt összecsomagolva, még bőven van belőle, jelenleg is ezt használom.

Balea Young Soft&Care grapefruitos arctisztító kendő-Ezt még nyáron vettem SOS megoldásként egy kirándulás alkalmával landolt a kosaramban. És hát nagyon megszerettem. Az anyaga viszonylag kíméletes, nedvesnek is elég nedves, a bőrömet sem irritálta és a sminket is szépen leszedte. De az illata! Na ,az vitt mindent.. Annyira nagyon szerettem ,nyáron olyan kellemesen frissítő volt. Megesett ,hogy napközben ,csak úgy, frissítés céljából áttöröltem vele az arcomat. Nyáron biztos ,hogy újraveszem.

Essence My Skin lime és uborka arctisztító kendő-(Huha ,elég sokat fogyasztok el ezekből a kendőkből :D Viszont számomra ezek a legpraktikusabbak és hát kísérletezgetni is szeretek.)Ezzel viszont nem voltam megelégedve. Eleinte egész jóban voltunk ,nedvesnek elég nedves volt, az illatát is szerettem ,bár kicsit durvának éreztem az anyagát. Aztán mikor elértem kb. a feléhez, használatkor elkezdte kicsit irritálni a bőrömet. Használata után égő érzést éreztem az egész arcomon. Alig vártam ,hogy elfogyjon. Nem veszem újra...


Max Factor Creme Puff kőpúder-Ez a púder egy őskövület. Még anyától csentem el és használtam előszeretettel. Igen régi darab, ezt az is mutatja, hogy ma már teljesen más csomagolásban kapható. Szerintem elég jó púder, az én igényeimnek teljesen megfelelt. Mattított, nem volt mű hatása..Szerettem ,viszont jelenleg Rimmel Stay Matt púder található meg neszesszeremben.

Essence Long Lasting szemceruza-Ezt a szemceruzát nagyon szerettem ,az első automata ceruzám volt, de nekem nagyon bevált. Könnyű vele dolgozni ,nem kell folyamatosan hegyezgetni. És tartósnak is elég tartós.Bár egy kicsit ,mintha hamar fogyna.. Ár-érték arányban ez a ceruza verhetetlen. Már újra is vásároltam.

Labello Classic-Köztudott, hogy hatalmas ajakápoló-fogyasztó vagyok. Régebben esküdtem a Labello-ra, aztán valahogy eltávolodtunk egymástól. Ez is egy SOS vétel volt, de nem hagyott bennem mély nyomokat. Régebben mintha sokkal hatásosabb lett volna, most valahogy kevésnek éreztem. Még mindig a Carmex nálam a nr.1. Nem vettem újra.

Clean&Clear Morning Energy tonik-Ez a tonik volt életem első tonikja, így nem tudom mihez viszonyítani. Az illata elég erős, alkoholos, ami néha kicsit zavaró tud lenni. A mostani Niveás tonikomhoz képest ennél jobban éreztem azt, hogy dolgozik ,s bevallom, ez jobban tetszett ,úgyhogy lehet, még visszatérek hozzá.

Oriflame Essentials Tropical Fruits arcradír-Ez még az őskorban volt egy limitált termék a katalógusban. Ő szintén első termék ,az első arcradírom. Mivel sajnos nagyon nincs rendszeres arcápolási rutinom, csak elvétve nyúlok efféle termékekhez ,így nagyon sokáig kitartott. És hát az illata valami mennyei volt! Én annyira szeretem a trópusi gyümölcsök illatát...A hatásával is meg voltam elégedve ,viszonylag durva szemcséi voltak ,épp ez tetszett benne a legjobban.A bőröm a használata utána pihe-puha volt. Biztos ,hogy újravenném, ha lehetne... :( 



Puszi:Juctus

6 megjegyzés:

  1. Ezt a Ziaja tusfürdőt egyszer tuti kipróbálom! :))) Bár 500 ml, úristen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha szereted a csokis-kakaós illatokat, szinte kötelező! :D :)

      Törlés
  2. Az Oriflame-ben most van ilyen arcradír, csak barackosban. A C03-ban volt, biztos a C04-ben is benne lesz még, ha gondolod less rá. :) Van mellé arckrém is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen aranyos vagy! :) Őszintén szólva ,elég rég volt kezemben Oriflame katalógus ,de mostmár biztos, hogy beszerzek egyet valahonnan. Köszönöm ,hogy szóltál :)))

      Törlés
  3. én is előszeretettem használom a ziaja kakaóvajas tusiját, imádom :D nekem nyár óta meg van, de spórolok vele, amúgy is van egy halom tusim :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, én is annyira nagyon szerettem... :) Elég jól bírod :D

      Törlés