2014. május 26., hétfő

Born Pretty Store paletta

Sziasztok!
Pár hete engem is felkeresett a BPS felajánlva egy tesztelési lehetőséget. Sikerült is kiválasztanom dolgokat, amik kb.3 hét elteltével meg is érkeztek. Ekkor jött egy kis csalódás, mivel a dolgok kissé megsérültek út közben. A paletta tetején az átlátszó kis "ablak" teljesen le volt válva, a "kohl kajal" pedig teljesen megolvadt, használhatatlanná vált. Rögtön írtam is egy mail-t nekik, amihez képeket is csatoltam. Ők nagyon pozitívan reagálták le a dolgokat, felajánlották, hogy vagy újat küldenek a "ceruza" helyett, vagy pedig választhatok egy másik terméket. Én utóbbi mellett döntöttem, így a másik cucc még úton van. A palettát megragasztottam, így semmi gond sincs már vele :)



A paletta csomagolása nagyon igényes, szép kialakítású, nekem jól esik ránézni is.
Ha nem lett volna ez a kis szépséghibája, még azt is mondanám, hogy masszív, de most már nem merem ezt kijelenteni.
Tartalmaz 6 szaténfényű szemhéjpúdert és egy matt pirosítót. Plusz volt még hozzá egy kétvégű aplikátor (amit sikeresen el is tüntettem) és egy pirosítóecset, de ezeket én nem használom.
A színek pigmentáltságában nagyon pozitívan csalódtam, messze felül teljesítették elvárásaimat.

Felső sor jobbról balra
Ezek a színek a paletta színesebb árnyalatai. Nagyon jól teljesítenek. Mondjuk a pirosas-rózsaszínes (számomra behatárolhatatlan) szín talán a paletta egyik gyenge pontja, a szemhéjpúderek közül ő teljesít a legrosszabbul. A swatch-on is kicsit építve van, de szerintem megéri építgetni, hisz nagyon különleges színt kapunk. A középső lila szín fénye nagyon visszafogott a többihez képest, elsőre mattnak hittem, néha-néha aztán felfedezni véltem benne azt a bizonyos fényt.

Alsó sor jobbról balra
Ez a sor képviseli a paletta "natúrabb" vonalát. Nagyon jól kihasználható, kiválóan pigmentált színek találhatóak meg e sorban. Bár a barnánál és a feketénél itt is "keresni kell a fényt" :)

Pirosító
Ő számomra a paletta leggyengébb pontja. Nagyon fagyos, halvány rózsaszín. Hát igen, annyira halvány, hogy már szinte fehér. Swatch-ot nem is tudtam róla készíteni. Szerintem nagyon világos bőrűek esetleg ki tudják használni télen mondjuk,de a sötétebb bőrrel rendelkezőknek véleményem szerint max highlighternek jó, mondjuk én még így nem próbáltam. 
Az én bőrömön jócskán építve már meglátszott egy picit, hétköznapokon mondjuk elmegy, de nyomába sem ér a többi pirosítóimnak.


Hoztam egy egyszerű sminket is a paletta néhány színével, hogy élesben is megmutassam, mit tud a kicsike :)

Összességében nekem nagyon bejön ez a paletta. A színek nagyon pigmentáltak, jól kihasználhatóak, tartósak. A pirosítót mondjuk sajnálom egy kicsit, de a szemhéjpúderek kárpótolnak.
A palettát INNEN tudjátok megrendelni. BYB10 kuponkódot használva pedig 10% engedményt is kaphattok. :)
A posztban bemutatott paletta a 03-as :)

Rendeltetek már a BPS-tól? Mik a tapasztalataitok? 

Puszi:Juctus

3 megjegyzés:

  1. Szerintem is :) Ha pici változatosságra vágyom, biztos ehhez a palettához nyúlok majd :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek a paletta színei és amennyire látom, eléggé pigmentált is. Jól áll. Valamint szép, kellemes blogod van, kreatív posztokkal:) gratula hozzá.

    Én is blogolok, ha esetleg gondolod nézz be és hagyj kommentet vagy ami jólesik. További szép napot :)

    http://szepsegpotty.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is egész jó paletta :)
      Köszönöm a dicséretet, igazán jól esik :)
      Épp a minap iratkoztam fel blogodra, szerintem tied is szép, igényes :)

      Törlés