2014. július 24., csütörtök

Born Pretty Store mono szemhéjpúder

Sajnos megint sikerült kicsit hanyagolnom blogot bizonyos családi gondok miatt. De most itt vagyok és hoztam nektek egy matt BPS mono tesztjét hoztam Nektek, amit még régebben kaptam tesztelésre.



A szemhéjpúder egy műanyag kis tartóban érkezik, ami megvédi őt, s későbbiekben is használható, én pl most is ebben tárolom. Mondjuk nem túl esztétikus a nagy fehér matricával, ami rajta található, de mindegy.



Mikor kiválasztottam ezt a szemhéjpúdert, nem számítottam rá, hogy ekkora lesz. Kb. 2-3cm és 4 gramm, ami rengeteg.
A 25-ös számot viseli, ami egy gyönyörű, igazi rózsaszín, a világosabb fajtából.
Pigmentáltsága hagy némi kivetni valót maga után, alappal mondjuk picivel jobb a helyzet, s kicsit nehezen, de építhető is. Ezen felül eléggé porzik, így satírozni számomra rettenetesen nehéz vele.

Tartósságát alappal átlagosnak mondanám, bár szemhéjra nem igazán használtam sokszor. A legkihasználhatóbbnak számomra pirosítóként bizonyult. Ugyan nem egy erős szín, de legalább nem lehet bohócos kinézetet varázsolni magunknak. Helyette üde, nyári, könnyed színt vihetünk fel almácskáinkra.

Összességében nem tartom kihagyhatatlan vételnek ezt a szemhéjpúdert. Nem rossz, de annyira kiemelkedően nem is jó. Olyan "so-so" érzésem van irányába. De kipróbálni  lehet megéri.

A szemhéjpúdert ITT találjátok és a BYB10 kuponkódot használva pedig 10% engedményt is kaphattok.


Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése