2015. március 5., csütörtök

Februári kedvencek (2015)

Igaz, már elkezdődött pár napja a március hava, de szerintem nem vagyok még annyira nagyon elkésve ezzel a bejegyzéssel.
Maga a hónap elég gyorsan elszaladt, beteg is voltam egy hetet, úgyhogy nem hoztam olyan sok kedvencet, de ami kedvenc, az tényleg kedvenc :)




Ebben a hónapban még mindig sokszor voltam lusta tusvonallal bajlódni, így igyekeztem trükközni. A felső vízvonalamat húztam ki a Rimmel Scandaleyes vízálló szemceruzával, ez egyfajta "láthatatlan tusvonalat" eredményezett. Ez a szemcerka nagyon szuper, géles állagának köszönhetően extrém feketén pigmentált és nagyon tartós. 
A szemhéjpúderekkel viszont kezdtem bátrabb lenni, sokszor kísérleteztem két lágyabb szín összesatírozásával. Ez nálam hatalmas szó.. S ha ez így történt, csakis a Cargo Vintage Escape palettámért nyúltam. Egyszerűen IMÁDOM. Egy pillanatig se bánom, hogy megvettem. A minősége szuper, szuperül pigmentált.  matt és fényes szemhéjpúderek is megtalálhatóak benne, nagyszerűen lehet vele akármilyen sminket készíteni, az árnyalatokért pedig teljesen odavagyok. Hamarosan jön róla a részletesebb bejegyzés, de csak ajánlani tudom.
Viszont ha lustább napjaimat éltem, újra előkerült az én "all time favourite" hétköznapi szemhéjpúderem, ami néha ugyan hanyagolva van, de már egy éve oszlopos tagja a sminkrutinomnak. Ez pedig egy limitált Essence Cookies&Cream szemhéjpúder a 02 Macaron C'est Bon! árnyalatban. Nagyon szépséges, meglehetősen halvány matt rózsaszín. Maga a szemhéjpúder égetett, így a pigmentáltsága is eszméletlen. De szerintem látni a képen, mennyire sokat használom, szegényről már meglehetősen lekopott a felirat. Ez egyébként egy tavalyi, már egy éves trendkiadás volt, mely szemhéjpúderei szerintem szuperül sikerültek. A mostani újdonságok között viszont megtalálhatóak szinte ugyanilyen szemhéjpúderek, a boltban swatcholtam és nagyon nagy a hasonlóság, úgyhogy szerintem lessetek rá az I ♥ Nude szemhéjpúderekre, ráadásul az egyik árnyalat meglehetősen hasonlított ezére.

A hajammal is egyre többet foglalkozom, mostanság pedig egyre gyakrabban nyúlok ezért az egy ideje már a polcon porosodó Gliss Kur Hair Repair hajolajért. A hatása nagyon jó, simaságot és fényt ígér, amit meg is kapunk. Először nem is akartam hinni a szememnek, tényleg nagyon simává varázsolta a hajam. A csomagoláson az olvasható, hogy mindennapi használatra, de én csak hajmosások után szokom, nekem így is bevált.
Az InvisiBobble "hajgumikat" még decemberben szereztem be, de akkor valahogy nem éreztem elég erősnek az én hajamba, de a hónap elején úgy döntöttem, újra kipróbálom. Mostmár jobban működött, bár igaz, hogy meg kell tekerni egy párszor, de a végeredmény szuper. Jó kis termék, nem húzza a hajat, ami számomra a legnagyobb előnye. S állítólag a hajat sem töri. Nem egy olcsó dolog, de megéri.
Mindigis lusta voltam krémezni, de a kezem mostanság nagyon szárazak, így mindenképpen kennem kell. Ezt a kis Aveo kéz- és körömbalzsamot anyukám vette nekem miután említettem neki a problémát. Szuper kis termék, szó szerint kicsi a maga 30ml-ével. Az illata mennyei mézes-tejes, de nem az a túl édes, ami elég sokáig megmarad. Mivel balzsam, talán az állaga picit nehezebb, de így is nagyon gyorsan beszívódik és jól hidratál.

 Milyen volt a Ti hónapotok? Próbáltátok már valamelyik terméket?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése