2015. március 21., szombat

Elfogytak #4

Újjabb adag összejött az elhasznált termékeimből, épp itt az ideje egy újabb ilyen témájú bejegyzésnek.
Nem vagyok egy nagy fogyasztó, valahogy nálam nem fogynak olyan gyorsan a dolgok. Az utóbbi ilyen poszt még októberben került ki. Ez vicces ahhoz képest, hogy vannak, akik havonta jelentkeznek elfogyottas posztokkal.

A Dermacol Aroma Rituals ír kávés tusfürdőjéről már esett szó a blogon, mégpedig kedvences bejegyzésben, szerintem ez mindent elárul. Az illata mennyei, tiramisu-jellegű, habja nagyon krémes, imádtam vele tusolni. Későbbiekben lehet, hogy újraveszem, de tusik terén szeretek kísérletezni.
Vegyesek az érzelmeim a Dove Nutritive Solutions korpásodás elleni samponjával kapcsolatban. A fejbőrömet nagyon irritálta, miután megmostam vele , iszonyatosan viszketett. Ezért elkezdtem úgy használni, hogy csak a hajamra viszem fel, a fejbőrömnél pedig másik sampont használtam. A hajamra hihetetlenül jó hatással volt, nagyon puhává és fényessé tette. Nem tudom, újra e veszem.
A nyári limitált Balea Mango Bambo tusi nagy kedvencem volt, az illata igazán üdítő volt. Sajnálom, hogy nem lehet kapni, de szerencsére testpermetem még van. Mostanság rászoktam a Balea tusfürdőkre, nagyon változatosak a limitált kiadásoknak köszönhetően, ár-érték arányban pedig verhetetlenek.
Noname körömlakklemosótól nem vártam sokat, tette a dolgát. Nem használok gyakran ilyen terméket, nem lakkozom a körmeim, csak nagyon ritkán.
Essence 24h hand protection Caramel Hot Chocolate kézkrém még nagyon régen, valamivel több, mint két éve vettem. Ekkor volt limitált kiadás. Nagyon finom, csokis-karamelles illata volt, szépen hidratálta a kezem és nagyon sokáig elég volt, a vége felé komolyan azt hittem, hogy öntermelő, már vagy fél éve azt hittem, hogy a végét járja.


A,Duchesse nedves bőrápoló kendőkből ez volt a második adagom. Az elég alacsony nedvességtartalma miatt azonban nem az arcomra használtam, hanem segédeszköznek ha az ecseteimet gyorsan fel akartam frissíteni egy picit. Erre a célra nagyon megfelelt, de nem vagyok biztos benne, hogy újravenném.
Balea málnás arctisztító kendő már szerepelt az előző bejegyzésben, ezt a csomagot is még azzal együtt vettem. Nem volt rossz, bár a végére picit túl émelyítő lett, illetve picit ragacsos érzetet hagyott magam után. Limitált volt, így ha akarnám, sem tudnám újravenni. Mostanában azonban inkább a micellás vizekért nyúlok sminklemosáskor, leszoktam a nedves törlőkendőkről, de ha esetleg vennék, lehet megint a Balea kínálatában néznék körül.

Rexona Maximum Protection krém dezodor már szintén szerepelt itt. Véleményem nem változott, szeretem. Most is van itthon, bár télen nem éreztem nagy szükségét a rendszeres használatának, így csak néha használtam. Sajnos elég drága és meglehetősen gyorsan fogy, ez az egyetlen bajom vele.
Avon Celebré parfüm elég régen árválkodott már itt. Nagyon kellemes, virágos illat, ami mindennapokra tökéletes volt. Nem volt a legtartósabb parfüm, de elfújkáltam. A végére eléggé sikerült megunnom, így volt, hogy légfrissítőként fújkáltam.
Az Avon Slip Into...Darling parfüm viszont régen kívánságlistás volt. Egyszer meg is rendeltem, de nem volt raktáron, így lemaradtam róla. Azóta sajnos eltűnt a katalógusból, egyszer viszont szembejött velem ez a pici, 10ml-s kiszerelés és azonnal meg is rendeltem. Nagyon finom, a Celebrétől picit nehezebb virágos illat, talán picit fűszeres felé hajlott. Nekem ez ilyen télies mindennapi illat volt, szerettem.

Sajnos a Catrice Photo Finish alapozót nem tudtam újravenni, mert mire eljutottam drogériába a kiárusítást meglesni, nem maradt belőle. Nagyon szerettem, szépen fedett, de nem volt maszkhatású a végeredmény, én hétköznapokon is előszeretettel használtam. Az illata picit fura volt, meg kellett szokni. A csomagolás tetszik, higénikus, de mikor már az alján jártam, nem lehetett kinyerni a terméket, szerencse, hogy csavarós, így egy ksiebb ecsettel könnyen ki tudtam nyerni a maradék nagy részét.
A Rimmel Stay Matte púder csomagolására nagyon haragszom. Mivel én hetente utazom, a sminkcuccaimat is hordom magammal. Ő sajnos nagyon nem bírta ezt a megpróbáltatást. A termék maga elég jó volt, bár az én bőröm normál, nem használom másra a púdereket, csak fixálásra. A végeredmény szép volt, szépen tartotta az alapozót és a korrektort. A csomagolása miatt viszont számomra felejtős.

Ti használtátok már valamelyik terméket? Nálatok milyen gyorsasággal fogynak a termékek?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése