2015. április 7., kedd

Márciusi kedvencek (2015)

Kissé kicsúsztam az időből ezzel a bejegyzéssel, de annyira még talán nincs késő. Végül is jobb később, mint soha...



Márciusban volt a szülinapom , úgyhogy ez alkalomból is kipróbálhattam néhány újdonságot. A nap is néha-néha megmutatkozott, a hangulatom ilyenkor rengeteget növekedett, sokkal jobban kísérleteztem, próbálgattam. Ennek ellenére nincs egetrengetően sok dolog amit kedvencemmé avanzsáltam, tartom a megszokott szintet. Mutatok majd visszatérő és új kedvencet egyaránt.

Egy picit kijött a szebb, naposabb idő, így újra elővettem a legjobb tavaszi-nyári pirosítómat. A Paese argánolajos pirosítójáról van szó a 35-ös árnyalatban. Még anno, egy Senzaboxban került hozzám, azóta rengeteget használom, de ez meg is látszik rajta. A színe csodás, egész napot kibír s könnyű eltalálni a megfelelő mennyiséget.
A L'oréal Indefectible 24-h matt alapozó szerintem a legszuperebb alapozó, amit eddig próbáltam. Nagyon szeretem, áh ódákat tudnék róla zengeni, de majd e róla szóló tesztben leírok mindent. Sajnos ez a termék tudtommal nem szerezhető be se itt, se Magyarországon, én is Németországból jutottam hozzá egyik csodás unokatestvérem által. :)

A Müllerben sétálgatva akadtam rá a Greenland mangós ajakápolójára, aminek az illata messze van a mangótól, szerintem inkább az édes popcornéra hajaz. És hát ez az ajakápoló piszkosul jó! A hónap elején vettem, s mára már alig-alig van benne pár alkalomra való. Nekem nagyon bejött. A szomorú csak az, hogy amikor a legutóbb ott jártam, nem találtam meg. Talán kivonták a Greenland termékeket, mert ha jól emlékszem, mikor ezt is vettem le voltak árazva. Sajnálom nagyon..
Barátnőmtől DM-es utalványt kaptam, amiből beszereztem a régen vágyott L'oréal Color Riche limitált nude rúzsai közül a Julianne's nude árnyalatot. Ez az első rúzs, amit tényleg sokszor felkentem, mert szuper hétköznapi a színe, de mégis különleges. A színét piszkos rágógumi rózsaszínként írnám le, ami a nude-os vonalon mozog. Egyedüli gondom a tartósságával van, de a szín valami mesés.

A tus még mindig parkolópályás egy kicsit, bár azért már néha előkerült. De tavasz érkeztével lágyabb színekre vágytam egy picivel. Így került elő ez a Maybelline Master Smoky szemceruza a Smoky Chocolate árnyalatban. Ez egy igazán mély barna szín, ami elég közel áll a feketéhez, de a szempillatöveknél nagyon látható a különbség. Nem kimondottan géles ceruza, de ennek ellenére nagyon szépen viselkedett a felső vízvonalamon.
Az Essence I♥Nude szemhéjpúderei közül is landolt nálam egy a 03-as créme brülée árnyalatban. Sejtettem, hogy hasonlóak ezek a kis termékek a tavalyi Cookies&Cream darabjaihoz. És igazam is lett. Szuper a pigmentáltság, tartósság. Ez a szín tökéletes a hétköznapokon, egy lágy vaníliaszín.
Végre én is beszereztem sokak nagy kedvencét, az Essence Lash Princess szempillaspirált. Tényleg szuper kis termék, nem is áradoznék róla sokat, mert megtették ezt helyettem elegen. Hétköznapokra nagyon szeretem a hatását..

Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Mik a kedvenceitek mostanság?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése