2015. június 1., hétfő

Májusi kedvencek (2015)

Hihetetlen, hogy már itt a június..Még kerek egy hónap a nyári szünetig, de előtte egy elég húzós hónap vár ránk...
De előtte még megmutatom Nektek, melyek voltak azok a termékek, amiket megkedveltem a májusi hónapban.

Hat darab termékről fog e poszt szólni. Mint általában, most is inkább a sminktermékek dominálnak, de akad egy-egy haj- és arcápolási termék is.


A Maybelline Fit Me púder még márciusban került hozzám, de valahogy elflejtődött, nem nyúltam érte. Májusban viszont eljött az ő ideje. Az állaga picit keményebb, az ecset nem vesz belőle túl sokat fel, így nem lehet vele túlzásba esni, a végeredmény nagyon természetes. Az én bőröm inkább normál, így nálam a púderek inkább fixálásra kellenek, zsíros bőrön nem tudom, hogy teljesítene, lehet kicsit kevés lenne.
Gyönyörű színe van az Astor MATT Soft Sensation Lipcolor Butternek, ami nekem a 027 Elegant Nude árnyalatban van meg. Leírhatatlan ez az árnyalat. Picit téglás, picit mályvás mély nude-os szín. Az első olyan picit feltűnőbb, sötétebb szín, amit hétköznapra is mertem viselni. A formula nagyon szuper, nem szárítja az ajkakat. Tartóssága is nagyon szuper. Később mindenképpen érkezik róla egy bejegyzés.
Nem terveztem beszerezni a Maybelline The Nudes palettát, de a barátom meglepett vele névnapomra, azóta pedig hatalmas a szerelem. A színek gyönyörűek, nem mondom, hogy a textúrájuk és a pigmentáltságuk minden esetben tökéletes, de szerintem szuper termék drogériás fronton. Itt Szlovákiában 10 euró (kb. 3000ft) volt az ára ebben a hónapban, mivel akciós volt. Nem tudom, tart e még az akció vagy meddig marad ez az ár, de azért barátságosabb, mint a magyarországi 4600 ft.

Az NYC BB Cream Stick-ről már született bejegyzés (ITT), ezért nem is akarok róla sokat áradozni. Nagyon szeretem, használata egyszerű, a végeredmény pedig szép, természetes. 
Régebben beszereztem egy Garnier arckrémet, amit nagyon szeretek, így most, hogy már a végét járom, szerettem volna újravásárolni. Rengeteg helyen kerestem az én aranyos kis pumpás Pure Active krémemet,de sehol sem találtam. Így végül ez a Pure darab landolt a kosaramban, ami nagyon hasonlatos az előzőhöz állagra, kinézetre, illatra. Nagyon szeretem, gyorsan beszívódik, szépen lehet rá sminkelni. Épp pattanásos korszakomat élem, és tényleg, mintha kezdene ez ellen valamit tenni, de nyilván erre idő kell még, nem akarom magam elszólni.
Régóta ki szerettem volna próbálni a szárazsampont,de tapasztalatlan voltam, féltem, hogy rosszul döntök. A Batiste darabokról nagyon sok jót hallottam, de nem tudam, hogy itthon is kaphatóak. A Joy napokon a Müllerben akadt meg rajtuk a szemem, s azonnal, gondolkodás nélkül hoztam haza a világos- középbarna hajra valót. Nagyon szuper, meg vagyok vele elégedve, az illata nem fújtós, nagyon kellemes és a hatása is zseniális. Más márkát ki sem akarok próbálni.

Mik voltak a Ti kedvenceitek? Próbáltátok már valamelyiket a fentiek közül?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése