2015. július 24., péntek

Top 5 utazós mini termék

Nyár van, mindenki utazik, kirándul. Ezek velerájója a pakolás is, ami számomra nagyon macerás, ki lehetne a világból is kergetni vele. (Az eddigi két kollégiumban eltöltött évben sem sikerült megszeretnem.) Mivel a mai nap folyamán utazom Londonba, ismét esedékes volt a pakolás. Kozmetikumok terén igyekeztem, ahol csak tudtam mini termékeket választani. Pakolászás közben jött az ötlet, hogy esetleg meg is mutathatnám a blogon azt az 5-öt, ami szerintem nagyon hasznos, számomra a legszimpatikusabb...



Vichy Eau Thermale termálvizes spray (50ml) - Sosem értettem, mi ez a nagy hype ezek körül a termálvizes spray-k körül egészen addig, amíg ki nem próbáltam. Nagyon sokoldalú szerintem ez a termék. Én sminkelés előtt könnyed hidratálónak, a nagy melegben napközben frissitő spray-nek, napozás utáni hűsítőnek is használtam már és mindig bevált. Ezt a mini verziót egy mini termékekből álló kis szettben szereztem meg, de azt hiszem, kapható külön is.
Garnier Ambre Solaire SPF30 fényvédő (50ml)- Szerintem ez nem igényel nagy magyarázatot. A fényvédő nagyon fontos, nyáron különösképpen. Ez az utazóbarát Garnier darab elég sokáig elég, egy nyaralást simán át lehet vele vészelni, bőven kitart, mindezek fejébe kevés helyet foglal. A Müllerekben lehet beszerezni, kapható még SPF50-es változat is.
La Roche-Posay micellás arctisztító (50ml)- Azt hiszem, a micellás vizek fénykorukat élik, rengetegen ezt használják a smink leszedésére, így nem hiányozhat az utazós neszesszerünkből sem. De érthető, hogy senki nem akarja magával cipelni a 250-400 ml-s flakonokat. Ilyenkor jó választás ez a termék, ami  a már jól ismert La Roche-Posay mintacsomagból származik, amit 1000 ft körül vesztegetnek, ami szerintem szuper ár érte.

Beauty Baby arc- és kéztisztító kendők (25db)- A nedves törülőkendők nagyon jól tudnak jönni, főleg kirándulásokon. Ezen a terméken főként a csomagolása miatt akadt meg a kezem, hiszen ez a műanyag lezáró jól megvédi a kendőket a kiszáradástól. Jó benne még az is, hogy arcra és kézre egyaránt használható, illetve parfümtől, színezőanyagoktól, alkoholtól, paraffinoktól, és PEG emulgátoroktól mentes. 
CD mini pumpás deo (25ml)- Gondolom ezt sem kell különösképpen részleteznem. Szeretünk mindig illatosak lenni, ezért jó ha van nálunk egy ilyen darab. Akár hétköznapokon. táskába dobva is jól tud jönni ez a kis termék. Egyébként rengeteg cég gyárt ilyen, és ehez hasonló mini kiszerelésű deokat, így mindenki kedvére válogathat.

Nektek mik a kedvenc utazós termékeitek? Hogy álltok a mini termékekkel?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése