2015. augusztus 3., hétfő

Haul-London

A napokban tértem haza Londonból, ahol vásároltam pár beauty dolgot, amik gondoltam érdekelhetnek benneteket. Nem kell olyan hűde sok dologra számítani, nem vettem annyira sok dolgot, de egy kisebb bejegyzéshez épp elegendő a mennyiség.

A bejegyzés címe lehetne Boots haul is, mert az igazat megvallva egy termék kivételével mind onnan van. Mikor beléptem az üzletbe, csak ámultam-bámultam, mennyi sok jó termék, márka található meg itt, legszívesebben az egész üzletet felvásároltam volna. Szinte a drogériás márkák mindegyikére 2-t fizet 3-at kap akció volt, ami szerintem elég szuper dolog. Ha lehetőségetek adódik, mindenképp nézzetek be egy ilyen üzletbe :) Néhány márka, ami megtalálható náluk: Benefit, Smashbox, Chanel, Lorac, Sleek, Revlon, Barry M, Collection...

A Batiste szárazsampon középbarna és barna hajra való változta nagy kedvencem, s mivel akciós volt, jött is velem haza az utánpótlás. Jött velem még egy virágos változat is, kíváncsi vagyok, ez hogy fog szuperálni. Tudom, hogy ezek a termékek kaphatóak Magyarországon is, de reménykedtem, hogy ott olcsóbban be tudom majd őket szerezni, és lám, az akciónak hála sikerült is. 2-3 font között mozgott az áruk.

Az ajakápolók még mindig a gyengéim, főleg a Carmex nagy kedvenc. Nem tudtam otthagyni ezeket az ízesített változatokat. Hazajött velem egy lime-os, egy vaníliás és egy jázminos zöld teás. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk, bár jelenleg annyi ajakápolóm van felbontva, hogy egy darabig szerintem nem nyúlok hozzájuk. 

A New Cid Cosmetics i-intense szempillaspirál a bejegyzés kakukktojása, mert ő a helyi Cosmopolitan újsághoz járt ajándékként. Állítólag egy elég drága spirál, kíváncsi vagyok, hogy teljesít majd.
A Revlon termékekre is érvényes volt egy 2-t fizet 3-at kap akció, s mivel én eleve szerettem volna megismerni közelebbről is a márkát, éltem is a lehetőséggel. Hazajött velem egy Colorbust Lip Butter (027 Juicy Papaya), egy Colorstay korrektor (03 light medium) és egy Colorbust Matte Balm (205 Elusive). Az ajakravaló termékek már rég kívánságlistásak voltak, így nemis kellett sokat hezitálnom, maximum az árnyalatokon. A korrektor egy spontán döntls volt, csupán mert nem akartam 3 ajakravalót venni. Sajnos kicsit félrenyúltam, mikor vettem le a polcról, mert elég sötét az árnyalat, de lehet ha még picit barnulok, valamire eltudom majd használni.

Jártatok már Londonban? Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Vélemény? 

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése