2016. január 3., vasárnap

Decemberi kedvencek (2015)

Még fel sem fogtam, hogy már 2016-ot írunk. Olyan gyorsan szaladnak a napok. De repüljünk még vissza egy picit a 2015-ös évbe, hogy megnézzük, mik is voltak a kedvenceim a decemberi hónapban.



Sajnos a decemberi hónapom életem egyik legrosszabb hónapja volt. Legszívesebben kitörölném az életemből. De a rossz dolgok ellenére igyekeztem néhány olyan terméket kiragadni, amikre jó szívvel gondolok.

Az Essence decemberben jött ki itt, Szlovákiában a Winter? Wonderful! kollekcióval, amiből az ajakápoló olaj azonnal felkeltette az érdeklődésem. A 02 I'd send you a blizzard árnyalat jött velem haza. Nagyon kellemes viselet, igaz, nem a legtartósabb termék, de nem gond újrakenni. A színe meglepően erőteljes, rosszabbra számítottam. S isteni, erdei gyümis illata van!
Decemberben megint elég sokat nyúltam szemceruza után. A szerencsés kiválasztott többségében ez a Urban Decay 24/7 Glide-On darab volt a Zero árnyalatban. Volt, hogy tusvonalat húztam vele, vagy csak kihúztam a felső vízvonalamat. Nagyon tartós, intenzív színnel megáldott termék.
Mostanság egyre többet foglalkozom az arcápolással. Végre egyre gyakrabban használok hidratálókrémet, nem feledkezem meg erről a lépésről. Utóbbi időben nagyon megszerettem ezt a La Roche-Posay Hydreane Legere terméket. Nagyon könnyed állaga van, gyorsan beszívódik, a bőröm tapintása pedig pihe-puha a használata után.

A relaxálásomat ez az Avon Mr. Frosty habfürdő támogatta. Imádom az illatát, számomra ez a tökéletes téli illat. A tőzegáfonya illatára pedig úgyis nagyon rá vagyok kattanva ebben a téli időszakban. Rengeteget öntöttem a vízbe egy-egy fürdés alkalmával, így az illat elég intenzív volt, a habok pedig hatalmasak.
A Biovanne plus szépségvitamin egy ideje már várta a fiókban, hogy elkezdjem szedni. Ebben a hónapban viszont végre rászántam magam. Kb. 2 éve szedtem már, akkor nagyon sok változást tapasztaltam, főleg az arcbőrömön, mert akkor valami szörnyű állapotban volt. Most megint kezdett kicsit bedurvulni a helyzet, többek között ezért is kezdtem el szedni. És megint csupa jót tudok csak elmondani róla. 


Mik voltak a Ti kedvenceitek?  Használtatok már valamit a fent említettek közül?

Puszi: Juctus

6 megjegyzés:

  1. Jaj most nagyon irigyellek az Essence Winter? Wonderful trendkiadásért, hát én itt vagyok a szomszédban, egy pár km csak Rozsnyó, de nem értem miért nem hozzák ide is, szerintem át fogok menni szét nézni Essence ügyben. A La Roche-Possay márka szívem csücske és bőröm legjobb barátja!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy tudom, hogy az a kollekció Magyarországon is kapható (lesz?), érdemes rá egy pillantást vetni.
      A La Roche-Possay nekem is kezd egyre szimpatikusabb lenni :)

      Törlés
  2. A Hydreane Legere jó választás, én évek óta használom és nagyon szereti a bőröm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez csak a kis kiszerelés, ami sajnos lassan a végét járja. De a későbbiekben biztos, hogy beszerzem belőle a teljes kiszerelést, annyira megszerettem. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik nekem a száj ruzs. :) nagyon j szin

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    VálaszTörlés