2016. január 22., péntek

theBalm theManizer Sisters highlighter paletta

Még tavaly, év vége felé dobta piacra a theBalm márka ezt az ikonikus highlightereit tartalmazó kis triót, ami elsőre nem igazán mozgatott meg. Aztán valahogy karácsony táján elkezdett érdekelni, s fel is került a képzeletbeli karácsonyi kívánságlistámra. Végül barátom meg is lepett vele.



Ez a kis kompakt paletta 3 highlightert rejt Mary-Lou Manizer, Cindy-Lou Manizer és Betty-Lou Manizer személyében, amiket 3-3 grammos mennyiségben kapunk kézhez.


A paletta elég erős, masszív kartonból készült, ami viszonylag erős mágnesekkel zárul. Én simán el tudom képzelni utazáshoz is, mivel a benne leledző highlighterek szemhéjpúderként is bátran használhatóak.


Magát a csomagolás stílusát a márkától már megszokott, retro stílus jellemzi pin-up lányokkal és minden egyéb cukisággal. Nekem nagyon bejön, igazán szemrevaló kis termék ez.

A paletta belsejében találunk egy kisebb, de pont megfelelő méretű tükröt, amiben nagyon kényelmesen és átláthatóan tudunk sminkelni.


A púderek állaga nagyon selymes, öröm beléjük nyúlni. Ez a puhaság eszméletlen pigmentáltsággal is párosul, így alaposan meg kell válogatni, milyen ecsetet használunk, illetve azzal mennyi terméket veszünk fel. Nem árt elővigyázatosnak lenni.


Na, de nézzük is a színeket egyesével!

Mary-Lou Manizer - A leggyönyörűbb highlighter, amivel eddig találkoztam. Egyszerűen gyönyörűen kiemeli az arc azon részeit, ahová felvisszük. Maga a szín nagyon különleges, az alapszín egy elefántcsontszín, aminek gyönyörűséges ezüst fénye van, de nincs tele hatalmas csillámokkal. Szerintem ez tipikusan az az árnyalat, ami mindenkinek jól állhat. A nemrég kikerült sminkes bejegyzésben (ITT) láthatjátok az arcomon is.

Cindy-Lou Manizer - Ezzel az árnyalattal eleinte nem igazán voltam kibékülve, mert hiányzott belőle a ragyogás. De komolyan, ennek annyira kevés fénye van, hogy majdnem matt. Végül kipróbáltam egy nagyobb mennyiségben, rózsaszín pirosító fölé, s rá kellett jönnöm, hogy ez egy szuper highlighter, ha nem szeretnénk túl erős kiemelést végezni. Isteni, gyöngyházas fénye van, ami nagyon jól tud mutatni. Sokan használják pirosítóként is, én erre a célra még nem próbáltam, személy szerint a picit erőteljesebb színű pirosítókat szeretem.

Betty-Lou Manizer - Egy bronzos árnyalat, gyönyörű arany fénnyel. Először nagyon féltem tőle, mert az én elég fehér bőrömön nem tudtam, hogy fog működni. Aztán rájöttem, ha leheletnyi mennyiséget viszek csak fel, s azt jól eldolgozom, meglehetősen szépen tud mutatni. Szerintem inkább nyaranta fogom használni, a lebarnult bőrön biztos nagyszerűen fog kinézni, lehet még bronzosítóként is kipróbálom majd, de lehet az én ízlésemnek túlságosan csilli-villi erre a célra.


Nagyon jó ebben a palettában, hogy a színek szuperül használhatóak szemhéjon is. Én, személy szerint nagyon szeretem egyszerűen az ilyen árnyalatokat felvinni, egy kis tus, szempillaspirál, s kész is. Hétköznapokon ez a bevált sminkem. Ezeket a színeket is leteszteltem így, s kiválóan működtek. Sokszor nyúlok értük. Ha akarom csak lágyan, egy vékony rétegben viszem fel, de elég intenzív színt is el lehet velük érni.

Próbáltam lefényképezni őket, de nem nagyon jött össze...

Összességében nem hittem volna, hogy ennyire meg fogom szeretni ezt a palettát. Elég sokoldalú, így mindig tudom használni, még ha szemhéjpúderként is. Örülök neki, s ennyi használat után úgy látom, elég jól ki fogom tudni használni. A púderek tartóssága arcon és szemhéjon egyaránt szuper, de ez persze függ az alattuk használt termékektől is.

Ha jól tudom, ez egy limitált paletta, amit most, ahogy felpillantottam pár webshopba, már nem mindenhol lehet megrendelni. Ahol még kapható: SZLOVÁK PINK PANDAMAGYAR PINK PANDA.
Ha jók az információim párom olyan 25-28 euró (kb.7500 - 8400ft) körül rendelte, de ebben nem vagyok olyan biztos.

Ti próbáltatok már theBalm terméket? Melyik a Ti kedvenc highlightereitek?

Puszi: Juctus

2 megjegyzés: