2016. március 1., kedd

Februári kedvencek (2016)

Hihetetlen, hogy már márciust írunk. Ez a hónap számomra kalandokkal teli lesz, az már biztos. Sőt, pont ma töltöm be a 18. életévemet, úgyhogy eseménydús kis hónap elé nézünk. De előtte lessük meg, milyen termékek váltak kedvenceimmé az elmúlt hónapban.



A januári hónapban magamhoz képest elég sok dolgot mutattam meg Nektek, viszont most, lehet ebből kifolyólag, nem sok kedvencem akadt.


A Bath & Body Works kézfertőtlenítői nagyon belopták magukat a szívembe, mert nagyon intenzív, kellemes és tartós a fini, gyümölcsös illatuk. Kész tortúra volt neten kiválasztani, melyik illat is legyen. Végül a Maui Mango Mai Tai és a Island White Pineapple jött hozzám, amik szuper választásnak bizonyultak.

A kezeimet nem mondanám nagyon száraznak, csupán néha igényelnek egy pici törődést, amit ez az Avon Treasures Of The Desert kézkrém meg is ad nekik. Elég pici kiszerelés, így szuper táskalakó lehet. Az illata nagyon édes-fűszeres-parfümös, valamelyik régebbi hajápoló termékem illatára hajaz, de még nem sikerült rájönnöm, melyikére is.


A Dermacol Hyaluron micellás vizet nem kell nagyon bemutatnom, hisz született már róla bejegyzés a blogon (ITT). Nagyon szeretem, nagyszerűen teszi a dolgát, nálam az eddig próbált összes micellás vizet veri.

Erről a Douglas BASIC Palette-ről is volt már szó (ITT). Nem mondom, hogy a legjobb minőséget képviseli, amit életemben próbáltam, de nagyon kompakt, így nekem, aki hetente utazik, kollégiumban lakik, tökéletes választás.

Mik voltak a Ti kedvenceitek? 

Puszi: Juctus

4 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot! A 18. év az egyik legszebb, legalábbis nekem nagyon jó emlékeim vannak róla :-). Én unalmas vagyok kedvencek terén, hónapok óta nem próbáltam semmi újat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Remélem, nekem is sikerül majd kiélvezni ezen időszak szépségeit :)

      Törlés
  2. Boldog szülinapot :) a kézfertőtlenítő hol kapható? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Én a wwww.elf-kozmetika.eu oldalról rendeltem :)

      Törlés