2016. február 24., szerda

Sleek pirosító (Flushed)

A Sleek márka baráti áron kínál szuper minőségű termékeket, ezért rengetegen ismerik és szeretik. Én az ismerkedésemet a márkával egy pirosítóval kezdtem, persze a pirosítók iránti szerelmemből adódóan. Nézzük is, hogy tetszik ez a termék...



Történt ugyanis, hogy karácsony előtt a szlovák Pink Pandán 2-t fizet 3-at kap akció volt, így gondoltam beszerzek pár ajándékot, és hát gondoltam magamra is.

Ez a szín nagyon megtetszett a képeken. Erőteljes, nagyon sötét bordó árnyalatnak tűnt, ami eszméletlenül tetszett. Szinte gondolkodás nélkül repült a kosaramba.


Az első meglepetés akkor ért, mikor kiszedtem a csomagból. Nagyon apró kis kompakt pirosító ez. Számítottam rá, hogy kicsi, de ennyire? Nem csalódtam kifejezetten, csak meglepődtem, s végül megbarátkoztam vele, egész helyes kis táskabarát. 

A csomagolás nagyon masszív, de NAGYON. Konkrétan alig lehet kinyitni, csak nagy szenvedések árán sikerült. Aztán sikerült kikísérleteznem, hogy ha a körmöm benyomom a kis pöcök alá, a zár könnyen felpattan, s kinyílik. Bévül pedig egy elég jó minőségű kis tükör is van, amiben mondjuk egy egész sminket én nem tudnék elkészíteni, de igazításhoz tökéletes.


A második meglepetés a szín volt. Az egyik, hogy élőben sokkal gyengébb, világosabb, picit gránátalmás színt láttam a panben. Mire ezen sikerült valamelyest túllendülnöm, jött a másik sokk. Mikor felviszem, egy erőteljesebb rózsaszín árnyalat köszön vissza az arcomon, aminek van némi pirosas beütése. Ez számomra teljesen kiábrándító.

Egyébként maga a pirosító minősége egész szuper. A por állaga egy picit keményebb, így nagyszerűen lehet szabályozni a felvitt mennyiséget, rajtunk áll, milyen intenzitású lesz a felvitt szín, s nem porol egy cseppet sem.

Összességében a szín miatt nem gondolok jó szívvel erre a pirosítóra. Teljesen más árnyalatot képzeltem el, mikor megrendeltem, ez az átka a netes rendelésnek. A minősége amúgy ár-érték arányban meglehetősen jó. Ha boltban vásároltam volna, s lett volna alkalmam teszteren is megnézni ezt a terméket, biztos pozitív lett volna az élmény, de így...

Ti próbáltatok már Sleek termékeket? Okozott már csalódást neten rendelt termék?

Puszi: Juctus

4 megjegyzés:

  1. Két Sleek pirosítóm van, az első túlélte a postát, a szállítást, majd amikor megpróbáltam kinyitni kiesett a kezemből és ripityomra törött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem volt hosszú életű a kapcsolatotok :D

      Törlés
  2. Nagyon jó látszik. Kár hogy nem mutatta rád :) De így is jó néz :)

    Čo je dobré to musím mať extra mega GIVEAWAYval

    VálaszTörlés