2012. november 4., vasárnap

Életem első Beauty-nyereménye :)

Történt egyszer ,hogy YouTube-on levelem érkezett. Ebben a levélben közölték velem ,hogy nyertem :)
Nagyon örültem. El sem akartam hinni... Ez történt október 2.-án
A csomag október október 8.-án érkezett meg Dániából :)



A csomag tartalma

Kaptam 2 db hajfestéket ,amiket még nem próbáltam ki ,mivel nem festem a hajamat. Mondjuk erről a márkáról még nem hallottam :)

Egy darab női borotva ,hozzá tartozó 6 cserélhető pengével :)
Még őt sem próbáltam ki :)

1db rózsaszín hajráf. Mindennapokra nem ,de arcápoláskor a hajat eltávolítani az arcomból nagyon hasznos

2db ajakápoló Narancs ,illetve Lime ízesítésben. Az illatuk nagyon finom...

Arckrém,még nem próbáltam ,de az illata kellemes.

3db önbarnító kendő. Ezt már próbáltam és tényleg szépen barnít ,de kb fél órát kell várni ,hogy elérje a hatást. DE nagyon-nagyon büdös.

Mini fürdő-csomag. Van benne fürdőgolyó,fürdőhab és egy fürdőpamacs :)

Neszeszer ,ami nagyon jól jött ,mert a táskám hiánycikke volt eddig. Nagyon praktikus ,hogy egy kis tükör is van benne.

Egy újabb ajakbalzsam. Ennek szerintem nincs olyan jó illata.

Manikűr szett. Ez is nagyon jól jött :)

És végül egy mini makeup szett. Található benne egy szemhéjpúder DUO ,egy szájfény és egy mini körömlakk :)
(Nem a legjobb minőségűek ,de mind1 )      


SWATCHOK
A körömlakk kb3 rétegben hozza ezt a színt és így is átlátszó.
A szájfény egy kicsit ragad ,de ez elnézhető.
A szemhéjpúderek ,nem annyira pigmentáltak ,de nemis olyan szörnyűek...(a rózsaszín alig látszódik ,de mind1)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése