2012. november 9., péntek

Tag-Ismerj meg jobban :)

Sziasztok úgy gondoltam ma csinálok egy Tag-posztot ,hogy jobban megismerjetek.
A kérdéseket egy angol blogról szedtem és fordítottam le :)



Fogjunk is neki :)





1.Írj le egy dolgot ,ami nélkül nem hagyod el a házat!

  Lehet hülyeség ,de én fülbevaló nélkül sehova nem megyek. Valahogy tiszta máshogy nézek ki nélküle és szerintem karakteresebbé is teszi az arcomat :)

2.Kedvenc sminkmárka?

  Ha az Oriflame annak számít ,akkor az.
Lehet ,ez betegségnek számít ,de a katalógust vagy ezerszer képes vagyok átlapozni és nézegetni a termékeket.
Különben ,ha jól kifogjuk szuper termékeket lehet megvásárolni potom pénzért ,én ezért is szeretem.

3.Kedvenc virág?

  Imádom az orchideát :) Annyira gyönyörűen mutat cserépben és csokorban is.

4.Kedvenc ruhaüzlet? 

   New Yorker. Szeretem mert fiatalos ,divatos és árban sem olyan vészes.

5.Alacsony vagy lapos talpú cipő?

  Többet hordok lapos talpút ,ezért azt választom. De nem vetem a magas sarkakat sem . Viszont a magasságom miatt (173cm) nemigazán veszem fel azokat a hatalmas sarkakat ,amikben lábamat törném :)

6.Kedvenc parfüm?

    Jelenleg a Beyonce Pulse ,de láthatáron van egy új (Beyonce Heat Midnight), mivel a parfümériában beleszerettem ,így megírtam a ,,Jézuskának" :))))

7.Melyik az utolsó film ,amit láttál?

A J.K.Rowling-sztorit. Ez egy életrajzi film J.K Rowling életét mutatja be .
Szeretem az ilyen életrajzi ,igaz történeteken alapuló filmeket :)


8.Kedvenc színek?

    Lila ,Pink ,Barna és a Kék

9.Szoktál energiaitalt inni?

    Nem tartozom a nagy energiaital-fogyasztók közé ,de évente egyszer-kétszer szerintem belefér :)

10. Szoktál dzsúszt inni?

   Persze ,nagyon szeretem. Főleg a 100%-oakat részesítem előnyben.


11.Szeretsz úszni?

   Igen :) Ezen a nyáron igazán beleszerettem ebbe a sportba ,bár nem sok alkalmam jut az űzésére.

12.A hasábburgonyát villával eszed?

    Nem :D Kézzel ,de szerintem nem vagyok egyedül :)

13.Kedvenc hidratáló krémed?

    Neutrogena-Deep Moisture Creamy Oil Body Lotion :)

14.Szeretnél majd férjhez menni az életed folyamán?

     Természetesen igen ,de csak akkor ,ha valaki hajlandó lesz elvenni. :)

15.Könnyen őrülsz meg?

    Ezt a kérdést nemigazán tudom hova tenni ,de megpróbálok válaszolni.
Ha a fiatalos őrületre céloz ,akkor nagyon könnyen :)

16.Hánykor keltél fel ma reggel?

   5:45 :))

17.Van valamilyen fóbiád?

   Hát nagyon komoly fóbiának nem nevezném ,de ha sok ember közt vagyok ,már többször észrevettem ,hogy fura érzésem támad.
Egyébként undorodom a békáktól és az egerektől...

18.Rágod a körmöd?

   Sajnos igen :/ De már leszokóban vagyok :)

19.Volt már halál közeli élményed?

    Nemigazán emlékszem ilyesmire.

20. Kávézol?

   Rendszeresen nem ,de alkalomadtán miért ne?  :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése