2012. december 27., csütörtök

Karácsonyi ajándékaim :)

Sziasztok! Ebben a posztban szeretném nektek bemutatni azokat a dolgokat ,amik itthon kerültek a fa alá.
A kisebb ajándékok (zokni ,pulcsi garbó,törülköző.. stb.) kimaradtak ebből a bejegyzésből ,mivel nem akartam túl hosszú irományt.
Amiket a suliban kaptam barátnőktől ,azokról ebben a posztban találhatóak képek :)

Beyoncé Heat Midnight parfüm (30ml)



Ilyen mintázatú ágytakaró :)

London 2012-A  XXX. Olimpiai játékok könyve
Blue Jeans-Dalok Paulának

Párducmintás táska :)))

Annyira tetszik ez a derékmelegítő....

Csíkos ágyhuzat

Pizsama 

Határidőnapló

Köntös


ÉS a végére hagytam a legizgalmasabb dolgokat:
Essence Forget it! 3in1 korrektor
Essence Silky Touch pirosító (Babydoll)
Rimmel Glam'Eyes Union Jack mini szemhéjpúder-paletta(006 Purple Reign)
NYC mono szemhéjőúder (906 Luxury reborn)
Essence pirosítóecset 
Max Factor Xperience barna szempillaspirál (Black/Brown)


Remélem tetszett ez a bejegyzés :)















4 megjegyzés:

  1. hú, mennyi szép ajándék, mennyi smiiink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örültem mindennek :) (Főleg persze a sminkeknek :D)

      Törlés
  2. Nagyon szép ajándékok!
    A pizsid irtó cuki :) a táskáért meg odavagyok *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen ,a Jézuska kitett magáért :D
      A pizsi nekem is nagyon-nagyon tetszik és a táskát is imádom :D

      Törlés