2012. december 2., vasárnap

Rimmel London Lasting Finish 25 órás alapozó-vélemény

Épp alapozót kerestem ,mikor megpillantottam a Müllerben őt. Az első dolog ,amiért meg akadt rajta a szemem az a praktikus kiszerelése volt. Eléggé pici (kb.10cm hosszú) ,így akármikor bedobhatjuk a táskába.
Rögtön beugrott ,hogy a Krémmánián egész jó véleménnyel voltak róla.
Az 1795 ft-ot sem sokalltam érte ,így elkezdtem próbálgatni a tesztereket. Az ott kapható legvilágosabb árnyalat bizonyult nyerőnek ,a 103-as True Ivory. 



Azt ígéri ,hogy 25 órát kibír. Ez szerintem hülyeség ,de ezt nem próbáltam ,hisz nem szokásom 25órát egyfolytában fent lenni.
A második ígérete az a természetes hatás. Ez igaz! Tényleg nagyon természetes a hatása. Nem virít messziről ,hogy alapozót viselünk.
A harmadik ígérete az az ,hogy könnyű érzetet biztosít ,nem nehezíti el az arcbőrt. Ez igaz ,tényleg elfelejtem ,hogy alapozót viselek és könnyednek érzem a bőrömet.
A negyedik dolog ,amit ígér az a hidratálás. Erről a dologból nem tudok tapasztalatból írni ,mert az én arcbőröm nem száraz és nemigazán szoktam hidratáló krémekkel nehezíteni.(De mondjuk télre mindenképp beszerzek egyet) Az viszont tény ,hogy nem szárít.

Az állaga nagyon folyós ,ezért nagyon vigyázni kell ,könnyen túlzásba lehet vinni. 
Sajnos nem pumpás az adagolója ,így aztán a folyós állagnak köszönhetően könnyen túlzásba lehet vinni. Nálam már előfordult az is ,hogy nem figyeltem oda és a kinyomás után még egy picit lefelé tartottam ,kifolyt még egy csomó ,,anyag".
Az arcbőrömet tényleg egységesíti és egész jól is fed ,de korrektor mindenképp szükségeltetik mellé.
Kipróbáltam púder nélkül és 8 órát simán kibírt ,bár a végére azért befénylett a bőröm. Púderrel ez csak jobb lehet.

Összességében ez egy egész jó alapozó ,ami nekem tökéletesen megfelel.

Értéklés:                                 4.5/5

Képek: (a béna ,reggeli fejemet ne nézzétek)






2 megjegyzés:

  1. én imádom ezt az alapozót. igaz, nekem a 205-ös van meg (azthiszem :D) de tényleg nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ,tényleg nagyon jó ,bár az állagáva nem igazán vagyok kibékülve :)))

      Törlés