2013. június 21., péntek

AMF-About Me Friday #20

Sziasztok! Ismét péntek ,így ismét AMF ,ismét egy picit az éjfélhez közeledve :D



Utálom a rovarokat-Elég idegesítőek ,mikor repdesnek össze-vissza ,nem hagyják az embert aludni. A nagyobb példányoktól pedig kifejezetten félek ,hisz tudom ,hogy nem bántanak annyira ,de én akkor sem szeretem a rovarokat ,egyiket sem :)

Nagyvárosi álmaim vannak-Tipikus filmbéli városi ,csodás életet képzelek el magamnak az álmaimban. Falun születtem és jelenleg is ott élek ,talán ezért vágyom nagyvárosba. Jó volna elvegyülni a tömegben ,akkor beülni valahova ,amikor csak kedvem tartja és rengeteg hely közül lehessen választani... Vágyom az ilyen dolgokra. A városiak pedig biztos falura vágynak...

Szeretem a lufikat-Ez azon dolgok közé tartozik ,amit nem nőttem még ki ,lehetséges ,hogy nem is fogom. A színes lufik a gyengéim ,ha meglátok egyet ,azonnal ütögetni kezdem ,dobálom. 

Gondjaim vannak a szabályok betartásával-Nem mondom azt ,hogy folyamatosan megszegem a szabályokat ,de vannak ,amiket nagyon nehezemre esik vagy nem látom értelmét betartani :)

Nem tudok mozdulatlan maradni-Igazi örökmozgó vagyok. Folyton jár a lábam ,fészkelődöm ,alvás közben is folyton más pozíciókat veszek fel. Alszom én hason ,háton ,oldalt ,minden elképzelhető módon :D

Puszi:Juctus

4 megjegyzés:

  1. A másodikon kívül rám is igazak :]

    VálaszTörlés
  2. Ó, az alvás rám is igaz! Este: új ágynemű, lepedő betűr, örül, minden, majd reggel: T. oldalán változatlan a helyzet, nálam az ágy közepéig feltűrve a lepedő :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja ,nálam is pontosan így szokott lenni. Reggelre a lepedő eltűnik alólam :D

      Törlés