2015. május 4., hétfő

Áprilisi kedvencek (2015)

Egy újabb hónap eltelt, így amint már megszokhattátok, jönnek is a havi kedvencek.
Sokáíg úgy tűnt, kevés termék kap helyet ezen posztban, de aztán jól átgondolva a dolgokat, sikerült vállalható mennyiséget összeszedni :)



Még karácsonyra kaptam ezt a Tangle Teezert, de egészen eddig nem igazán szerettem. Ez a kompakt változat, ami picit kisebb méretű, ami az én rengeteg hajamhoz nem biztos, hogy jó választás volt. Mindig kisebb tincsekre kell szedni és egyenként fésülgetni, mert amúgy a sörték nem érnék át a hajkoronám. Ezt eleinte nem nagyon díjaztam, viszont ebben a hónapban egyre többször szántam rá magam és hát az eredményért megéri vele bajlódni.
A Glamour napokon szereztem be a L'Oréal Casting Sunkiss Jellyt, ami egy napszítta hatást keltő kis készítmény. A használata nagyon egyszerű és az eredmény tényleg picit világosabb, "napcsókolta" hajkorona. Sajnos nekem 2 használat után elfogyott, de gondolkodom még, hogy beruházok még egy adagra. Egyébként a hatása nem aza hűdenagyon feltűnő, mások számára nem nagyon feltűnő, bár volt, aki megjegyezte, hogy világosabb a hajam. 
Az Avon Planet Spa Blisfully Nourishing hajmaszk már régi kedvencem, de még nem szerepelt kedvences bejegyzésben. Ebben a hónapban érezett belőle meg az utánpótlás, a 3. tégelyem. Pár hétig nélkülöznöm kellet és hát nagyon hiányzott, ezértis örültem meg neki annyira, hogy azonnal, szinte gondolkodás nélkül került be az e havi posztba. A hajam nagyon szereti, hajmosás előtt szokom egy 15-20 percig rajtahagyni, az eredmény pedig táplált, puha haj.

Még januárban rendeltem ezt a Manhattan Ostertag Girl with a Rose palettát, ami egy régebbi limitált kiadás. Eleinte nem nyúltam érte sose, mindig kimaradt az életemből. De ebben a hónapban rengeteget használtam, nagyon megszerettem. A világosabb színek sokszor mentek az egész mozgószemhéjamra, a középső színnel rengetegszer bolondítottam meg a sminkem az alsó szempillatöveimben használva, máskor pedig a sötétebb színek valamelyike került ide. Nagyon szuper kis paletta, a színek szépen pigmentáltak, talán egy picit porolnak, de nem vészesen.
Kifutó termékként csaptam le erre az igazán szépséges színű Essence Effect krémes szemhéjfestékre a 02 Brasil's Sunset árnyalatban. Ha picit vadabb fényt szerettem volna viszontlátni a szemhéjamon, mindig ezért a bronz színű szépségért nyúltam, amiben felfedezhető némi narancsosság is, igazi "sunset". Ő szintén friss felfedezés, ezelőtt mégcsak ki se próbáltam, a fiókban porosodott.
Úgy látszik ez a hónap a régebben birtokolt termékek megszeretésének hónapja, mert ez a Rimmel Scandal Eyes Rockin' Curves szempillaspirál is karácsony óta tanyázott a fiókban. Eleinte nem szerettem, nem voltam kibékülve a keféjével és a festék is elég híg és sok volt. Most, hogy picit "beszáradt", sokkal szebb, szépen szétválasztott, ívelt pillákat lehet vele varázsolni, bár a kefével még mindig csínyján kell bánni.

Kipróbáltam az Etude House Precious Mineral pici BB mintacsomagot is, amivel nagyon pozitívak a tapasztalataim, bár akad némi negatívum is, de nem szeretnék egyelőre többet elmondani róluk, mert tervezek egy részletes bejegyzést is róluk.
És VÉGRE én is tulajdonosa vagyok egy OPI lakknak! Nagyon rég szerettem volna kipróbálni, mert rengeteg jót hallottam róla. A Müllerben féláron lehetett lecsapni a 50 Shades of Grey kollekció darabjaira, így kaptam az alkalmon. Rólam tudni kell, hogy nem szoktam körmöt festeni, mert az én körmeimről a körömlakkok többsége kb. fél nap után elkezdenek lepattogzani, másnapra pedig vállalhatatlanok a körmeim, én pedig nem akarok naponta ezzel pepecselni, így nem festek körmöt. Ez a lakk viszont 5(!!) napig szépen fentmaradt a körmeimen. Ez számomra hatalmas dolog és még ha nem is folyamatosan, a körmeim néha kapnak némi színt. :)


Mik voltak a Ti kedvenceitek? Ezek közül a termékek közül próbáltátok valamelyiket?


Puszi:Juctus

4 megjegyzés:

  1. A Tangle Teezer nagyon tetszik ebben a színben, az essence szemhéjfestékkel pedig nagyon sajnálom, hogy nem találkoztam korábban. :( Elképesztően tetszik a színe már a tubusában is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon különleges ez a kis Tangle Teezer, nagyon elegáns.
      Sajnálom én is, mert egész különleges kis darab. De lesd meg pár helyen az akciós kosarakat, hátha akad belőle még valamilyen csoda folytán ;)

      Törlés
  2. Ezt az Etude House próbacsomagot én is megrendeltem, de az én bőrömhöz nem voltak túl jók ezek a BB-k sajnos. Pedig annyira cukik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekemsem vált be unblock az összes kifogástalanul, de összességében megszerettem őket :)

      Törlés