2015. május 11., hétfő

Catrice Nude Purism Gentle Lip Colour

Itt, Szlovákiában már április elejétől került ki az üzletekbe a Catrice Pure Nudism kollekciója, én még akkor lecsaptam ezen rúzsra, be is fényképeztem. A poszt megírása egyrecsak tolódott, már le is mondtam róla, de a minap olvastam az egyik blogon (már nem emlékszem, melyiken), hogy a kollekció e hónaptól Magyarországon is elérhető lesz. Gyorsan jön is a bejegyzés :)

A rúzs csomagolása nagyon letisztult. Matt fekete alapon találhatóak fényes feliratok. Táskabarátnak is mondanám, hisz a minősége is szuper, a kupak biztosan a helyén marad.

Ez az árnyalat a C02 Silky Rose, ami egy igazi nude piszkos rózsás árnyalat, amint azt a neve is tükrözi. Én itt-ott felfedezni vélek benne némi barackos tónust is, de lehet ez már csak képzelgés.
A termék formulája elég sűrű, krémesnek, picit viaszosnak mondanám. Eleinte nehézkesen lehet kenni, de 1-2 másodperc múlva az ajkak melegétől megpuhul, így szépen lehet vele dolgozni.

A fedése nem erős, áttetsző,  egy jobb ajakápolóéhoz tudnám hasonlítani. Felkenve érezni lehet, hogy sűrűbb termékről beszélünk, érezzük, hogy ott van, némi ragacsos érzettel együtt. A finishe krémes.


Összességében nem egy rossz rúzs, hétköznapokra szuper. Az ajkaknak nagyon szép, "my lips, but better" színt ad. Tartóssága nem az erőssége, olyan 2-3 órát ha kibír, evés-ivás nélkül. De szerencsére az árnyalatából kifolyólag észrevétlenül tűnik el, s mindezt egyenletesen teszi. Én olyan 4 euró (kb. 1200 ft) körüli áron vásároltam.

Nektek bejön ez a kollekció? Tetszik ez a rúzs?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése