2015. november 7., szombat

3 éves lett a blog!

Valamivel több, mint egy hete(október 30.) töltötte be harmadik életévét a blog. Hihetetlen, hogy már 3 éve történt, hogy létrehoztam az én saját kis világomat, ahová jól esik elvonulni.


Emlékszem milyen izgatottan hoztam létre ezt a felületet. Elég fiatal, 14 éves voltam ekkor. Akkor még nem is sejtettem, mennyire sokat fog jelenteni nekem egy idő után ez a kis blog. Mert igen, még ha nem is mindig látszik, rengeteget jelent nekem ez az egész világ.

Az egész dolog 2012 nyarán kezdődött, mikor rátaláltam az első beauty videókra. Máig sem tudom miért, de elkezdtem nézni őket, mindig visszatértem hozzájuk. Aztán elkezdtem újabb fogalmakat, tippeket, trükköket tanulni. Tisztában lettem a korrektor fogalmával, sok jó tippet kaptam a tusvonal meghúzásához. Ez mind nagy szó volt, hisz addig én egyedül a szempillaspirált ismertem. De mindez csak elméletben volt meg, hisz nem voltak termékeim, amikkel gyakorolhattam volna. Volt egy szempillaspirálom, ami egy magazinhoz járt. 
Később aztán rátaláltam a blogok világára is, és beszereztem egy szempillaspirált, egy tust, egy színezett hidratálót és egy korrektort. Ennyi volt az én kollekcióm.
A beauty blogok világában egyébként máig részt veszek, mint olvasó, minden nap olvasom az új bejegyzéseket. Sajnos kommenteket hagyni nagyon lusta vagyok, ezen nagyon szeretnék változtatni.


Aztán egyre jobban foglalkoztatott a gondolat, hogy én is elkezdjek beauty blogot írni. Nem tudom mit gondoltam, hisz semmi tapasztalatom nem volt ekkor. Sminkelni is csak hétvégén ha sminkeltem. De én boldog voltam, hisz blogoltam. Elég kínos visszanézni az első bejegyzéseimet, mert szörnyűek. Szerintem sikerült rengeteget fejlődnöm. Úgy érzem sok jellembéli változáson is keresztülmentem, a három évvel ezelőtti kislány lassan kezd felnőni, azóta már a középiskola padját koptatom.

Sajnos voltak kisebb-nagyobb kihagyásaim, de még így is azt mondom, hogy ez az a hobbi, amit 3 éve nem tudok megunni. 3 éve szinte minden nap a bloggal kelek és fekszem. Mindig azon agyalok, miről írhatok, mi érdekelhet Titeket.


Ez a blog nem tartozik a sikeres, nagy blogok közé.De az én életemben ez akkor is egy sikeres törekvés. Mikor gondoltam volna, hogy lesz 52 rendszeres olvasóm? Soha! Viszont annál jobb érzés nincs, mikor ez a szám akár eggyel is feljebb kúszik, még ha ez csak havonta történik is meg. Ekkor érzem azt, hogy van értelme annak, amit csinálok, s nem csak magamat szórakoztatom ezzel.
Persze, van sok az olyan is, akinek már kevesebb, mint 3 év blogolás után is százak iratkoznak fel. Nem is mondom, hogy nem irigykedem, nem vágyom én is többre. De tudom, hogy én mekkora kihagyásokkal, milyen rendszertelenül írok, ezt pedig az olvasók nem annyira szeretik. Hálával és köszönettel is tartozom azoknak, akik így is kitartanak mellettem.
Cégek sem keresnek meg, hogy teszteljem termékeiket, de valószínűleg ez külföldi lakhelyem miatt akkor sem lenne sok esetben kivitelezhető, ha sikeresebb, "felkapottabb" lenne a blogom. Nem mondom azt, hogy néha-néha nem érzem úgy, hogy milyen jó lenne egy-két terméket kipróbálni, mert persze szívesem tenném, de nem is ez a fő életcélom, nem halok bele, nem fejezem be a blogolást, ha egy cég sem fog felkeresni.


Az írásaimat nem érzem olyan rossznak, persze nem vagyok író, nem tudok precízen és tökéletesen írni. Akadnak néha helyesírási hibáim is, amikért szeretnék elnézést kérni.Valószínűleg ezen hibák nagy része azért marad a szövegben, mert nem szeretem visszaolvasni, amit írok, egyszerűen ha visszaolvasnám, lehet, hogy nem merném közzétenni, sületlenségnek találnám. Ezenkívül a bejegyzések nagy részét éjjel, fáradtan írom.
Tartalmukat illetően úgy érzem, a képeim minősége szépen javul, persze messze van még a tökéletestől, de már elfogadhatóak. Nagyon figyelek arra, hogy írásaim hitelesek legyenek, nem szeretnék senkit sem becsapni.
Sokat gondolkodom, milyen új bejegyzések érdekelnének Titeket, mi tetszene Nektek. Ha van valamilyen ötletetek, írjátok csak meg nyugodtan.


Végezetül pedig szeretnék köszönetet mondani a feliratkozóimnak, olvasóimnak, és mindazoknak, akik végigolvasták e bejegyzést. Hihetetlenek vagytok! El sem tudjátok képzelni, mennyi boldog pillanatot szereztetek az életemben egy-egy hozzászólással, egy kattintással az oldalamra, egy feliratkozással. Nagyon hálás vagyok nektek.

A későbbiekben készülök is egy apróbb meglepetéssel, mivel lassan itt a karácsony is, szeretnélek meglepni Titeket, illetve meghálálni ezt a három évet. Úgyhogy ezentúl legyetek figyelmesek! :) 

(Nem tudom, mennyi ember lesz, aki hajlandó lesz végigolvasni ezt a bejegyzést, tényleg nagyon hosszú lett, de talán ebből a bejegyzésből sokat megtudhattok rólam, jobban megismerhettek. Ha elolvastad, KÖSZÖNÖM!)

Puszi: Juctus

1 megjegyzés: