2015. november 16., hétfő

Revlon Colorburst Matte Balm

Már egy ideje tartozom ezzel a bejegyzéssel, hisz még nyáron, Londonban szereztem be ezt a rúzsceruzát, amire azelőtt már régen fájt a fogam. Eltelt azóta pár hónap, így sikerült kiforrott véleményt alkotnom róla, amit ezennel meg is osztok Veletek.
Ezen termékek különlegessége, hogy nagyon pigmentáltak, viszont ápolnak is, hisz balzsam a becses nevük. S ha mindez nem lenne elég, az árnyalatok mattok. Ezek a tulajdonságok hogyan férnek meg egymás mellett? A bejegyzésből kiderül...





Már itthon, az utazás előtt, a neten böngészve kinéztem magamnak ezeket a matt rúzsceruzákat. Biztos voltam benne, hogy valamelyikük hazajön velem, de az árnyalatban nem voltam biztos.

A termék csomagolása nagyon elegáns, letisztult, és a rúzs színéhez, illetve finiséhez is igazodik. Anyagát tekintve erős, minőség műanyag, nem hinném, hogy bármi baja eshet.

A választásom végül a 205 Elusive árnyalatra esett, ami első ránézésre piszkos, rózsaszínes árnyalatnak tűnhet, de ahogy kipróbáljuk, inkább a rágógumi rózsaszín jelző jut inkább eszünkbe.

Állagát tekintve nagyon kellemes, krémes, tényleg olyan, mint egy balzsam, de teljesen matt. Ritkaság az ilyen jellegű termékeknél, de nagyon-nagyon pigmentált. Mikor először próbáltam ki, meg is lepett rendesen.
Az ápoló hatás felkenés után olyan 2-3 óráig tart, addig nagyon kellemes viselet, ezután viszont egy leheletnyit kezdi szárítani az ajkakat.
A ceruza formának köszönhetően nagyon egyszerű szépen, pontosan felvinni a terméket, talán csak a nagyon krémes állag az, ami zavaró lehet ilyenkor, de erre is könnyen rá lehet érezni.

Tartósság terén is jól szerepelt. Sőt! Volt, hogy reggel olyan 7-8 körül felkentem, s délután 3kor már úgy mostam le magamról, szinte alig kopott valamit, s ha jól emlékszem, újra sem kellett kennem. Bár az is igaz, hogy nem sokat ettem abban az időintervallumban, csupán némi nasi, illetve pár korty víz volt, ami ellen küzdenie kellett a rúzsnak, de ezeket az akadályokat könnyen vette.
Egyébként bevált módszerem a rúzsozásra, hogy felviszek egy réteget, erről a rétegről papírzsepivel óvatosan felitatom a felesleget, majd jöhet az újabb réteg. Véleményem szerint ez is nagyban hozzájárul a rúzs tartósságához, ebben az esetben is.

Összességében engem meggyőzött ez a termék. Nagyon ritka tulajdonságokkal rendelkezik, amik számomra előnyök. Igaz, hogy ápoló hatása nem tart ki egész nap, de akkor is nagy teljesítmény, hogy matt rúzs lévén nem szárítja azonnal cafatosra a szánkat. Hátránya lehet, hogy kissé nehézkes a beszerzése, legfőképp az interneten tudunk Revlon termékeket beszerezni, illetve november 23-tól Magyarországon is elérhető lesz a márka néhány Müllerben. 
Mikor én vettem, olyan 7 font körüli ára volt Londonban. A matt verziókon túl egyébként elérhetőek ezek a ceruzák "Laquer" árnyalatokban is, amik szintén nagyon érdekesnek tűnnek.

Update: Egy dolgot elfelejtettem megemlíteni, mégpedig az illatát, ami nagyon erős, mentolos. Sokáig érződik meglehetősen intenzíven, így azoknak, akiknek erre érzékenyebb orruk van, zavaró lehet. Ráadásul ehhez a mentolos aromához némi bizsergő érzés is társul.

Ti használtatok már valamit a Revlon márkától? Mennyire hoz Titeket lázba a márka bejövetele Magyarországra?



Puszi:Juctus

2 megjegyzés:

  1. Már épp kérdezni akartam, hogy hol jutottál hozzá "idő előtt" ehhez a gyönyörűséghez, de látom, hogy Londonban...
    Londonért is, és a rúzscerkádért is irigyellek ám, de nagyon! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy nem bántam meg se a rúzst, sem pedig Londont :)

      Törlés