2015. november 2., hétfő

Októberi kedvencek (2015)

Egy újabb hónap vette kezdetét, ezért, ahogy már megszokhattátok, jöhetnek is az előző hónap kedvencei kicsit közelebbről.


Az október elég semlegesnek bizonyult számomra. Csak úgy volt, s viszonylag hamar vége is lett. A bloggal sajnos nem sikerült annyit foglalkoznom, ahogy azt elterveztem, de igyekszem.
Nem jött össze sok kedvenc, de amik helyet kaptak ezen bejegyzésben, tényleg jó szolgálatot tettek nálam az elmúlt hónapban.

Még a Glamour napok környékén volt egy szuper akció a Tescóban a Ziaja tusfürdőkre. Egy áráért kettő jöhetett velünk haza. 500 forintért szerintem bőven megéri ez az 500 ml-s kiszerelés. Az egyik a kettő közül ez az argán olajos krémtusfürdő volt, amit azonnal használatba is vettem. Az illata kicsit parfümös, de nem az a nagyon émelyítő. Zuhanyzás közben néha megcsap némi édeskés aroma, itt-ott felfedezni vélem benne a TBS argán olajos termékcsalád illatát is. A habja tényleg krémesebb az átlagosnál, amúgy szokásos Ziaja minőség, én imádom a márka tusfürdőit.

A Glamour napokon szereztem be ezt a Police To Be The Queen EDP-t, ami első fújásra nagyon émelyítő, nehéz illatnak tűnt, de az idő elteltével szépen átváltozott egy nagyon különleges, picit nehezebb. édes illatra. A hűvösebb időkben szeretem az ilyen "nehezebb", mégis édeskés illatokat, így a hónap folyamán csak ezt fújtam magamra. 

Az arcom szörnyű állapotban volt még a hónap elején, a pattanások elég jól megtámadták, kikészítették. Még régebben olvastam valahol, hogy a babák popsijára használatos krém jól működhet esetleg a pattanásokon, illetve az azok után maradt hegeken. Elsőre nem akartam semmi nagyobb, drágább krémre beruházni, így esett a választásom a Babylove pelenkakiütés elleni krémre. Ez a tégely olyan 300 forint körül van, ami szerintem bőven jó ár érte. Tényleg működik! a gyulladást szépen levitte, a hegek gyógyulásában is segített, ezentúl el sem tudom nélküle képzelni az életem. Nagyon sűrű kis krém, alig fogy, jó darabig elég lesz ez a pici tégely.

A Max Factor Creme Puff pirosító már a megjelenése óta a kívánságlistámon csücsült. A Glamour napokon kaptam is az alkalmon, és be is szereztem a 30-as Gorgeous Berries árnyalatban. Ez valami csoda! Az utóbbi idők egyik legjobb vétele. Imádom a színét, számomra egy tökéletes őszi-téli árnyalat. A textúrája, illetve a pigmentáltsága is nagyon jó, ezért nem árt néha vigyázni vele, mert nem nehéz vele túlzásokba esni.

Már említettem, hogy az arcom elég szörnyen viselkedett a hónap elején, erős fedésre volt szükségem, ezért gyakran nyúltam a L'Oréal Indefectible (Infallible) 24H-Matt alapozómhoz. Szerepelt már kedvencek között, de nem hagyhattam ki, hogy ebben a hónapban is megemlítsem. Szuper textúra, csodás fedés, minden egyes alkalommal újra és újra elcsodálkozom a végeredményen. Messze a legjobb alapozó az eddig próbált darabok közül.

Mik voltak a Ti kedvenceitek? Használtátok már valamelyik terméket az itt említettek közül?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése