2016. június 1., szerda

Áprilisi-Májusi Kedvencek

Hűha, már majdnem két hónapja nem adtam életjelet magamról, s azelőtt sem voltam valami aktív. Na, de majd most! Az elmúlt időszakban rengeteg bejegyzést érdemlő termék összegyűlt, úgyhogy nem kéne elméletileg hiányt szenvedni bejegyzésekben, csak legyen aki megírja...

Nem is szaporítom tovább a szót, nézzük inkább az elmúlt két hónap kedvenceit.


Sok szuper dologgal hozott össze mostanság a sors, de az utolsó hónapok kedvencei közé csak 5 dolognak sikerült beférkőzni, pedig elég erős volt a mezőny...

A LUSH Curly Wurly sampont már egy ideje kinéztem magamnak, s vártam az alkalmat, hogy megkapartinthassam. Április elején pedig egy pesti utam során azonnal le is csaptam rá. Az én hajam ugyan nem göndör, mégis erős táplálásra van szüksége, amit ez a sampon szépen el is végez. Az állaga nagyon fura, az erős kókusz illattal megáldott masssza telis-tele van kókuszreszelékkel, ami először picit fura volt, de mostanra ehhez is sikerült hozzászoknom. Hajmosás után alapos fésülködés ajánlott, hogy a darabocskák teljes mértékben eltűnjenek a hajkoronánkból.

Engem kilóra meg lehet venni a különféle egzotikus gyümölcsökkel, illetve a termékekkel, amik ilyen illattal bírnak. Mikor megláttam az Avonban ezt a Senses Joyful Tropics tusfürdőt, nem kellett több, azonnal megrendeltem. Persze nem is csalódtam, isteni ez a papayás-barackos illat. És ami a legjobban meglepett, hogy ez a tusi kifejezetten puhává varázsolta a bőrömet, amit egyáltalán nem vártam tőle, először el sem akartam hinni, olyan puha tapintású lett, gyorsan le is tusoltam mégegyszer.

Ajakradír után már egy ideje kutattam, szerettem volna kipróbálni, hátha segít kordában tartani az ajkaim szárazságát. Egyik Ebay-es nézelődésem alkalmával akadtam erre az Etude House Berry Delicious darabra. Persze azonnal meg is rendeltem, és olyan 1,5-2 hét elteltével meg is érkezett. Hogy ez milyen egy szuper termék! Heti 1-2 használat, s az ajkaim kifejezetten jobban érzik magukat, nem száradnak olyan gyorsan ki, s ha mégis, akkor sem olyan brutális mértékben, mint azelőtt. Áldom ezt a terméket.

Nem vagyok a mono szemhéjpúderek híve, de mindenképpen szerettem volna beszerezni egy basic matt barna darabot, ami mindig kell, s bármit is hozok magammal egy kolis hétre, mindenhez jól tudom alkalmazni. Ezt a KIKO példányt még Milánóban vettem, s eléggé megszerettem. Nagyon szép, meleg csokibarna, aminek van némi vöröses tónusa is. Porzása minimális, s igaz, hogy van benne némi csillám, de ezeket csak a panben látni. Egyébként ez a 213-as árnyalat.

Szempillaspirálok terén is új kedvencem akadt, mégpedig a L'Oréal Telescopic személyében, amit még a Müllerben kaptunk ajándékba egy vásárlásunkhoz. Volt már, hogy megakadt rajta a szemem, de aztán sosem vettem meg, de a sors végül mégis az utamba kerítette. Nagyon szeretem a vékony, pici, gumis sörtéjű fejét, mert kizárt. hogy sok festéket vigyünk fel, s összetapasszuk a pillákat. Inkább szépen szétválasztja őket, így nyújtva természetesen drámai hatást.


Mik voltak a Ti kedvenceitek? A fent említettek közül próbáltatok már valamit?

Puszi: Juctus





2 megjegyzés:

  1. Hú, megkérdezhetem hogy melyik Müllerben kaptad ajándékba a L'Oréal spirált? Kapható még ott? Mert ez a spirál anyum kedvence, de sajnos kivonták a forgalomból itthon, ezért mindig külföldről kell rendelnem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, még márciusban a Glamour napokon szereztem be Esztergomban. Úgy rémlik, egy bizonyos összegen felül kellett L'Oréal krémet vásárolni. Ez egy elég régi akció lehetett, mert a papíron, ami a krémek fölé volt kifüggesztve, egy 2015-ös dátum állt, ami a promóciót hirdette, ezért eleinte én is kételkedtem benne, hogy még életben van e, de mivel az állt rajta, hogy a készlet erejéig tart, próba szerencse alapon rákérdeztünk a kasszában, ahol végül meg is kaptuk. A displayen én sem találkoztam vele, pedig kerestem.
      Elég régen volt ez, így nem vennék rá mérget, hogy még él e az akció. :)

      Törlés