2016. június 3., péntek

Nyári DM BOX (Slovak Edition)

Még decemberben volt alkalmam megkaparintani az akkor aktuális dobozkát, amiről írtam is (ITT). Úgy vettem észre, tetszett az akkori bejegyzés, így most, hogy újabb dobozkát tarthatok kezeim közt, meg is mutatom a tartalmát...



Sajnos a tavaszi box kimaradt, nem sikerült megnyerni, viszont most, mikor kb. 1,5-2 hete jött az e-mail, nagyon megörültem. Aztán most kedden jött a következő üzenet, hogy már átvehetem a meglepetés dobozkámat a kiválasztott üzletben. Nem is kellett több, suli után az első utam a DM-be vezetett, ahol 5 euróért (kb. 1500ft) kézhez is kaptam. 

A kollégiumba visszaérve azonnal téptem is fel a dobozt, s most le kell, hogy lőjjem a poént, de nagyon elégedett vagyok, már rajongok ezért a kiadásért. Bőven megérte azt az 5 eurót. S bár már a decemberivel is elégedett voltam, de az ez mellett elbújhat szégyenkezve, így visszanézve, legalábbis számomra.

-Rajec babavíz (0,33l)
-Vivo Bar green SHOT protein szelet
-Airwaves Cool rágógumi

-Lactacyd Hydro-Balance intim lemosó
- Nivea Creme Smooth folyékony szappan
-Fa Coconut Water tusfürdő

-Catrice Volumizing Lip Booster
-Himalaya Intenzív Hidratáló Bőrápoló krém
- SunDance napolaj SPF20

-DORCO Shai borotva
-Paradontax Ultra Clean fogkrém

Szerény véleményem szerint ez egy piszkosul eltalált összeállítás lett. A termékek tényleg egytől egyig kihasználhatóak, értékük pedig biztosan az ígért 20 euró (kb. 6000ft) felett van. Nagyon sajnáltam volna, ha lemaradok erről a kiadásról.
Szívesen látnék mondjuk a dobozban egy lapocskát, ami ismerteti jobban a termékeket, esetleg a bolti áraikat is leírja, mint ezt már a hasonló tematikájú termékeknél megszokhattuk, de ez már csak részletkérdés.

Mit szóltok ehhez a dobozhoz? Milyen a viszonyotok az ilyen dobozkákkal?

Puszi: Juctus

7 megjegyzés:

  1. Tényleg szuper doboz! :) Már várom, hogy Magyarországon is megjelenjen a nyári kiadás (és ki is sorsoljanak). ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kíváncsi vagyok már, miket rejt majd a magyarországi doboz :)

      Törlés
  2. De szuper kis dobozka! 👏🏽 El sem hiszem, hogy csak 5 euróba került. 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is nagyon meglepett a tartalom, ennyi pénzért ajándék :)

      Törlés
  3. Ez igen. A DM dobozok általában amúgy jól szoktak sikerülni. Jobban, mint 1-1 drágább doboz, aminek nem értem a létjogosultságát a piacon, a mai napig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is szimpatikusak a DM dobozok. Főleg a teljes kiszerelésű termékek tetszenek benne. :)

      Törlés
  4. Ennyi penzert tenyleg ajandek :) En pedig varom,h mikor vehetem at a megnyert dobozomat Debrecenben ;) no es a tartalmara roppant kivancsi vagyok !

    VálaszTörlés