2013. április 26., péntek

AMF-About Me Friday #12

Sziasztok! Újra eltelt egy hét ,így most (viszonylag korán) hozom az e hétre jutó 5 képet :)))



Őrült családom van-Hát igen, az én családom nem számít átlagosnak :D Képesek vagyunk rengeteget nevetni ,együtt szórakozni  ,és ha mi valahova együtt elmegyünk ,van ,hogy elég nagy a hangzavar körülöttünk ,ami néha azért valljuk be, elég ciki tud lenni ,de néha vicces is
 :D Mi néha csak viccesen "Mézga családnak" hívjuk magunkat :D De én szeretem ezt a családot ,és nem cserélném el semmivel sem :D

Imádom az ajándékokat-Adni és kapni is nagyon szeretek. Ha adok ,alig várom ,hogy az illető mit fog szólni hozzá. Ha pedig kapok ,akkor hihetetlenül tudok neki örülni. Könnyen lenyűgözhető vagyok ,úgyhogy nem kell semmi hatalmas ,drága ajándékra gondolni ,sőt néha elég egy jó szó is ,amit képes vagyok ajándéknak venni :)))

Szeretem a kínai kaját-Nagyon szeretem ,főleg a kínai gyorsat ,mivel "rendes" kínai kaját nem kóstoltam. Szeretem az egyedi ízvilágukat ezeknek az ételeknek. Legfőbb kedvenceim az epres csirkefalatok (nem tudom ,hogy mi a pontos megnevezésük)

Vannak gödröcskéim-Nem szoktam figyelni az embereken ezeket a dolgokat ,így mindeddig azt gondoltam ,hogy mindenkinek vannak ilyen gödröcskéi. Számomra ez természetes volt ,gondolom azért ,mert már kiskorom óta megfigyelhettem ezeket a gödröket az arcomon :)

Szeretnék utazni a világban-Annyira ,de annyira vágyom már arra ,hogy elutazzak valahova ,valami szuper kis helyre :D Az utóbbi időben kibővült az a lista is ,amin azok a helyek szerepelnek ,ahova el szeretnék jutni egyszer. A legeslegnagyobb vágyam akkor is Ausztrália! Oly régen vágyom már oda ,hogy  Isten bizony elsírnám magam ,ha a repülőm földet érne ezen a földrészen :DDD

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése