2013. április 16., kedd

Közlemény és Glamour hétvégei haul :)

Sziasztok! Ma meg szeretném Nektek mutatni ,hogy miket is szereztem be a Glamour-napok alkalmával. De előtte szeretnék veletek megosztani egy kisebb elhatározásomat ,ami pedig az lenne ,hogy szeretném beszüntetni az Ajaknapló minden vasárnapi bejegyzéseit. Ez részben azért van ,mert sajnos ,mint már észrevehettétek ,nagyon nem jut rá kellő időm hétvégente ,és azért nem szeretnék összecsapott posztokat megjelentetni. A másik ok pedig az ,hogy kifogytam az ajkas "mutogatnivalóból". Végül is nem szüntetem meg ezt a "sorozatot" ,és ha lesz valami új ajkakra készült termékem ,akkor biztos meg fogom mutatni Ajaknapló címszó alatt ,de nem lesz behatárolva ,hogy épp vasárnap ,hanem valamikor ,amikor kijön.
Na ,de ennyi lett volna a közlemény ,térjünk rá a kis Glamour-napoki haulra egy icipici "pofázással" egybekötve :)



Előzmények
Őszintén szólva ,én már március elejétől teljesen készültem erre a kis shopping-túrára.Gyűjtögettem a pénzt ,elraktam a fiók mélyére főleg a szülinapomra kapott "borítékokat" és listát is írtam ,ami szinte hetente változott. A számításaimat a sors majdnem áthúzta ,mert szombat reggel nem igazán éreztem magam jól ,mikor felkeltem. Fájt a fejem ,tiszta nátha voltam és egy picit köhögtem is.De én nem szerettem volna kihagyni ezt az alkalmat ,így útnak indultam abban reménykedve ,hogy nem romlik az egészségi állapotom a nap folyamán (ami egyébként azóta csak javult szerencsémre). Az utunk célja Gödöllő volt ,mivel a bátyám a helyi egyetem levelező tagozatos hallgatója ,így szombatonként jár ide. Anyával jó ötletnek tartottuk ,hogy míg ő suliban van ,mi shoppingolunk egy kicsit.Igaz ,hogy Budapestre is felnézhettünk volna ,hisz nincs olyan messze ,de úgy döntöttünk ,hogy elég ,ha körbejárjuk az ottani üzleteket. És reméltük ,hogy itt nem lesz akkora tömeg ,mint BP-n szokott általában ezeken a napokon lenni :)
Szóval reggel 7kor indultunk és kb. 9 órára értünk oda ,épp az üzletek nyitására.

Müller
Első utunk a Müllerbe vezetett ,mivel úgy gondoltuk ,később ott már sokan lesznek ,így már nyitás után pár perccel belevetettük magunkat az üzlet polcai közé. Itt ugye 20%-os kupon volt. A következő dolgokat szereztem be...
Nivea Pure&Natural Arctisztító Tonik 1290ft -20% 1032ft-Már fogyóban van a mostani tonikom ,így gondoltam beújítok egy újra. Nincs nagy tapasztalatom tonikok terén ,ezt csak hirtelen döntés alapján került a kosaramban.Remélem beválik :)
Garnier IncisiCalm golyós- és spray -dezodor 645ft -20% 516ft ,ill. 645ft -20% 516ft- Lehet ,hogy hülyén hangzik ,de én mindkettőt használom. Nem tudom miért ,de nekem így teljes az életem :) Egyébként ezeket már nem először vásárolom újra ,a jól bevált dezodorjaim már egy ideje. Ráadásul alkohol és parabén mentesek ,bár alumíniumot azt hiszem tartalmaznak :S
Gliss Kur Oil Nutritive hajbalzsam 725ft -20% 580ft- Ő is már egy jól bevált balzsamom. Nagyon megszerettem az elmúlt kb. fél évben. Nagyon szépen karbantartja a hajamat :)
Dove Purely Pampering mandulás-hibiszkuszos krémtusfürdő 525ft -20% 420ft- Hát ő is egy jól bevált tusfürdőm. Egyszerűen megunhatatlan az illata..
Carmex tégelyes ajakápoló 795ft -20% 636ft-Nagyon szeretem ezt az ajakápolót az Oriflamessal együtt :) Az előző egy tubusos változat volt ,ami már elfogyott ,azt szerettem volna pótolni. Viszont nem találtam belőle csak tégelyeset és stifteset ,így emellett döntöttem.
Essence Studio Nails rózsafapálcika 495ft -20% 396ft-Igaz ,hogy ezek csak egyszerű fapálcikák ,de hihetetlen ,hogy milyen jól működnek. Nagyon egyszerű velük dolgozni ,már az első használatkor megszerettem őket.
Essence Colour&Go körömlakk(145-Flashy Pumpkin)495ft -20% 396ft-Nyárra szerettem volna beszerezni egy élénk színű lakkot. Erre a szépséges,élénk színre esett a választásom :)
Essence My Skin limeos-uborkás arctisztítókendő 495ft -20% 396ft-Még nem próbáltam ezeket a kendőket ,de sokat hallottam már róluk ,és az áruk is kedvező. Remélem beválnak majd :)
Essence Stay All Day korrektor (20 Soft Beige) 845ft -20% 676ft-Ezt a terméket is a sok jó vélemény hatására vettem. Állítólag tökéletes a szem alatti karikákra. Eddig csak 3x használtam. Eddig jónak tűnik , viszont nem akarok elkiabálni semmit :)
Bourjois pirosító (74 Rose Ambré) 3000ft -20% 2400ft-Bevallom ,ezen a pirosítón rengeteget vacilláltam. Régóta vágytam már rá ,de az ára egy kicsit húzós volt számomra ,még kuponnal is. Végül is úgy döntöttem ,hogy "megérdemlem" :D És ,hogy milyen jó döntésnek bizonyult! Igaz ,hogy még az ismerkedős szakaszban vagyunk ,de jelenleg nagyon-nagyon tetszik. Remélem ,hogy ez nem is változik majd a jövőben :)

New Yorker
Örültem az itt beváltható -20%-os kuponnak ,mert a pólóim kb. háromnegyede innen van. Általában így ,a tavasz/nyár kezdetén bevásárolok belőlük itt ,és utána a szezonban szinte nem is veszek több felsőt ,pólót ,kivéve ha valami nagyon megtetszik :) Ez most sem volt másként ,szóval FIGYELEM ,most csak felsőruházati termékek következnek! :D
(A ruhák egy picit összegyűrődtek a táskában ,ezért elnézéseteket kérem ,hogy úgy néznek ki ,ahogy :) )
Baglyos póló 2990ft -20% 2392ft

Csipkés hátsó nyakrészű ujjatlan póló 2390ft -20% 1912ft

Bővebb szabású kb köldökig érő felső 2390ft -20% 1912ft-Nagyon tetszenek ezek a felsők ujjatlan pólókkal párosítva ,én is így tervezem hordani.
Egyszerű pink(ez a képen nem igazán jön át) ujjatlan felső 1490ft -20% 1192ft
Cuki rózsaszín ,szíves felső 2990ft -20% 2392ft

Egyszerű ,fekete boleró 1490ft -20% 1192ft

Masnik - 890ft -20% 712ft/2 darab


C&A
Itt semmi ruházati cikket nem sikerült beszereznem ,csak egy szuper napszemcsit ,ami már szükségessé vált ,mert a tavalyit sikerült összetörnöm :) Az árában nem vagyok biztos ,mert a blokkot nem találom ,de ha az emlékeim nem csalnak kb. ennyi volt :)
Napszemüveg ?2990ft -20% 2392ft ?

DM
Később aztán a DM-be látogattunk el. Szerintem nem csak én gondolom úgy ,hogy az itt beváltható kuponok voltak a legszuperebbek :D
Az itteni vásárlás kicsit döcögősen indult ,mert pár perccel az érkezésünk után egy kisebb áramszünet volt ,így kénytelenek voltak minket ,vásárlókat az eladók kiküldeni az üzletből. A probléma szerencsére nagyon rövid időn belül megoldódott ,így újult erővel vetettem bele magamat a böngészésbe. Itt egyébként 4 kupont váltottam be :)
S-he műszempillák 1299ft -50% 650ft-Még sosem próbáltam műszempillát ,de nagyon hajt a kíváncsiság ,hogy milyen lehet. Ennyi pénzért úgy gondoltam ,hogy nem veszíthetek sokat.
L'Oréal Color Infaillibie szemhéjpúder (036 Naughty Strawberry) 1299ft -50% 650ft -Ezek a szemhéjpúderek is nagy népszerűségnek örvendenek ,és kíváncsi voltam ,hogy tényleg olyan jók e. Hát tényleg valami szuperpuha a textúrája. Nagyon kellemes benne "turkálni".Szemhéjon még nem próbáltam ,de ami késik ,az nem múlik :)
Manhattan Perfect Eyes szemhéjpúder Trio (Rosy Wood) 1399ft -50% 700ft-Hihetetlen ,de a készletemből hiányoztak az ilyen nude színek,ezért ennek a napnak úgy indultam neki ,hogy biztos beszerzek egy kisebb nude palettát. Végül ez a kis trio nyerte el a tetszésemet. Három jól kihasználható,csillámos szín található benne.
Maybelline Colorama körömlakk (91) 699ft -50% 350ft-Már van egy Colorama lakkom ,amivel nagyon megvagyok elégedve ,és mivel semmi más nem mozgatta meg a fantáziámat igazán az állványról ,egy ilyen picit barackos,nyári színt választottam :)

JYSK
És mivel sehol sem találtam fiókos tárolókat ,utolsó reményként rászedtem anyut ,hogy nézzünk be a JYSK-be is ,hátha itt már szembejön :) És találtam is. Igaz ,hogy nagyobbat képzeltem el ,így kettőt is magammal hoztam :) Itt ugye már nem volt kupon ,de én így is nagyon örülök ,hogy végül találtam ilyen tárolót a sminkeim részére ,mert már nem fértem el velük :D
Fiókos tároló 1490ft/darab :)

Ennyi lett volna mára! Remélem tetszett ez a bejegyzés Nektek!

Ti miket zsákmányoltatok a Glamour-napok alkalmával? Hogy éreztétek magatokat ,ha esetleg részt vettetek a shopping-őrületben?

Puszi:Juctus

5 megjegyzés:

  1. Szeretni fogod a későbbiekben is a Bourjois Rose Ambré-t. :) Nekem is megvan, imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, a blogomon találsz 2 posztot a vásárlásaimról, egy szombaton, egy vasárnap került ki. :)

      Törlés
    2. Remélem is :) Gyönyörűséges és nagyon durván pigmentált pirosító :)
      Igen ,igen már láttam a posztjaidat :) Te is szuper dolgokat szereztél be :)))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Bár nem vagyok totálisan belezúgva a baglyos cuccokba ,de ez kifejezetten tetszik :) Először észre se vettem ,aztán anya hozta utánam ,és azonnal beleszerettem :D

      Törlés