2013. június 16., vasárnap

AMF(S)- About Me Friday(Sunday) #19

Sziasztok! Tudom ,tudom nagyon elmaradtam az utóbbi napokban. Csütörtökön és pénteken osztálykiránduláson voltam ,tegnap pedig a ballagási öltözékemet hajtottuk fel ,majd meccsen voltunk ,utána pedig egy kicsi lazulás a haverokkal,a mai napom pedig lustizással telt ,írni sem igazán volt kedvem eddig ,de már itt vagyok :D



Szeretem a fagyit-Hú ,ebben a hőségben tényleg nagyon jólesik. Jöhet akármilyen gyümölcsös,csokis ,vaníliás ,fahéjas... Ha nincs más ,én a jégkrémmel is megelégszem ,de ha választani lehet ,inkább a fagylaltra teszem le a voksom :)))

Azt kívánom ,bárcsak az ágyamban maradhatnék egész nap ,mindennap-Az ágyikóm az utóbbi időben nagyon kedvelt hellyé vált számomra. Imádok belebújni ,ilyenkor belecsöppenek az én álomvilágomba ,ahol minden tökéletes ,a gondjaim elszállnak. Itt biztonságban is érzem magamat :) Lehet ,hogy másnak ez hülyén hangzik ,de én így érzek az ágyikóm iránt :D

Szeretem a Született Feleségeket-Nem néztem az összes részt megszállottan ,de amibe beleakadtam ,nagyon tetszett és nagyjából tudtam követni az egészet. Egy ideje tervezem ,hogy a neten végignézem az összes évadot elejétől a végéig ,de valahogy nehezen szánom rá magamat és csak halogatom a dolgot :D Majd egyszer...

Gondban vagyok ,ha a gondolataimat szavakba kell önteni-Nehezen tudom megfogalmazni tényleg azt ,amit érzek. Ezért gondolom azt ,hogy senki sincs ,aki tényleg igazán ismerne. Az írással mondjuk sokkal jobban ki tudom magamat fejezni  ,de úgy érzem ,hogy ez még mindig elmarad attól ,ami ténylegesen zajlik bennem :)

Megszállott gyűjtögető vagyok-Na ,ezt nem úgy kell elképzelni ,mint a különböző tévéműsorokban . Én a szolidabb oldalt képviselem. Képes vagyok egy szalvétát,egy régi cipőt tartogatni az emlékek miatt ,de aztán van ,hogy gondolok egyet és minden repül a kukába. Nagyon nehezen veszek ilyenkor búcsút ezektől a dolgoktól ,de tudom ,hogy ez a javamra fog válni ,jobban el fogok férni ,ez könnyít a lelkiismeretemen. Sminkek terén ez a gyűjtögető életmód nem jellemző ,nagyon meggondolom mielőtt valami a kosaramban landol ,olyan terméket próbálok választani ,amit majd jól ki tudok használni. Ez a megfontoltság az utóbbi időkben jellemző ,nem tudom ,hogy honnan jött a felismerés ,de csak a javamra válik ,hisz nincs lelkifurdalásom ,ha egy-egy termékre pénzt adtam ki és a fiók mélyén csücsül ,mert keveset használom :)

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése