2013. június 1., szombat

Ajaknapló-Rimmel Lasting Finish by Kate Moss rúzs (102)

Sziasztok! Ezt a bejegyzést már lassan egy hónapja halogatom ,ma végre nekikezdtem az írásának ,erre Katie is kitesz egy posztot a Rimmel Lasting Finish rúzsokról :D A sors iróniája :D


Azóta vágytam egy ilyen rúzsra ,mióta belekezdtem a blogolásba.Ebben bizony annak is szerepe volt ,hogy rengeteg bloggerina odavolt értük Viszont a megvételét csak halogattam egészen egy hónappal ezelőttig. Ekkor ugyanis egy Rossmann közelébe akadt dolgunk és én befutottam megvenni ezt a szépséget. 1200 ft volt ,ami szerintem egész jó ár érte.
Maga a csomagolás nagyon szép ,letisztult. Piros-fekete és persze Kate aláírása sem hiányozhat róla :)

Neten nézegettem már őket és úgy mentem oda ,hogy vagy a 102-es vagy a 103-as kell. Nem tudtam ,hogy melyik elérhető az általam látogatott drogériákban. És mivel csak az előbbivel találkoztam ,ő jött velem :)

Ez a szín számomra megfejthetetlen. Csodás babapink rengeteg oldallal és árnyalata van ,ahányszor felkenem ,mindig máshogy látom. Vagy csak én vagyok színvak? :D
Talán ez a kép adja vissza legjobban a színt ,de ettől azért talán egy picit élénkebb. Látszik ,hogy nagyon pigmentált ,matt rúzs. Ebből kifolyólag nem árt felkenés előtt egy kis hidratálás ,mivel a matt rúzsok általában szárítanak. Ez mondjuk ajakápoló nélkül is minimálisa ,de azért szárított ,úgyhogy fő a biztonság :D

Így fest felkenve- Imádom a színét ,nagyon natúr, hétköznapias.
Itt csak egy vékony rétegben látható ,de jól lehet építeni. Építve egy picit erőteljesebb ,vibrálóbb színt kapunk ,ami még mindig nem túl harsány a hétköznapi viseletre (Egyébként erről is volt képem ,csak azt a gépem valamit kiművelt vele. Az egyik percben még megynyitotta ,mire fel akartam tölteni ,addigra pedig nem akarta megnyitni,hibás fájlnak nyilváníotta :( )
Tartósságát tekintve az én megfigyeléseim alapján olyan 5-6 órát bír ki. A színe viszont kb. már a 4. órában kezd veszíteni az intenzitásából ,ekkor már ráfér egy kis frissítés. Nem vagyok egy nagy rúzsszakértő ,ez a második rúzsom ,így nem tudom ,hogy ez más rúzsokhoz viszonyítva jó vagy sem. Nekem viszont megfelel ,nem voltak tőle nagyobb elvárásaim.

Összességében imádom ezt a rúzst. A színe fantasztikus ,a tartóssága számomra megfelel ,az ára sem eget rengető. Kell ennél több? Biztos vagyok benne ,hogy nem az utolsó Lasting Finish rúzsom ,be fogok még belőle szerezni 1-2 darabot ,bár már le kéne állnom a szájra való termékek vásárolgatásában ,mert elég sok van itthon :D

5/5
Próbáltatok már Lasting Finish by Kate rúzst? Mi a véleményetek róla?

Puszi:Juctus

6 megjegyzés:

  1. Eddig nem birizgálták a fantáziámat. Eddig. :D Azt hiszem kellene kérvényezni az itthoni drogériában, hogy ugyan hozzanak már. Csak ilyen ezer éves Rimmel cuccok vannak, amiknek felét nem gyártják évek óta, és úgy is néznek ki. Vagy úgyis megyek Magyarországra két hét múlva... kell és kész. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú ,tényleg ilyen rossz a helyzet az ottani drogériákban? Egyszer biztos odaértnek ezek a rúzsok is :D
      Amúgy ezek a rúzsok csodás árnyalatokban kaphatóak ,tényleg érdemes rájuk egy pillantást vetni :)))

      Törlés
    2. Majd egy 6-7 év múlva. :D Nem mindben ilyen kritikus, de mi városunkban nincsenek állami drogériák, vagy hogy hívják ezeket, csak privátok. Az Essence-ért és a többi finomságért meg sokat kell utazni sajnos.

      Törlés
    3. Addigra lehet ,hogy itt kivonják ,így szerencsés helyzetben leszel :D
      Ja ,így már érthetőbb a dolog :)

      Törlés
  2. Nekem van egy Kate-es rúzsom de még a fekete szériából (annak bizonyára más a neve, de annyira nem értek hozzá, hogy miben más :D), de nekem igazából nem nagyon jött be. Mondjuk az is közrejátszik benne, hogy szerintem rossz árnyalatot vettem, de a tartósság terén is többet vártam tőle. Lehet, hogy ezek a rúzsok már jobbak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez talán egy újabb kiadás ,de szerintem nem sokban térnek el. (Talán a pirosak mattok ,de ebben nem vagyok biztos).
      Én feketéket még nem vettem szemügyre. Egyébként kaphatóak még? :D
      Melyik árnyalat van meg Neked? :)

      Törlés