2015. augusztus 20., csütörtök

Pupa Sporty Chic kollekció- Like a Doll face and hair powder + Vamp! cream eyehadow

Még múlt héten szerdán volt alkalmam eljutni egy Pupa üzletbe, mégpedig a West Endben találhatóba. Rengeteg akció fut, reményeim szerint még mindig, ezért is szeretném gyorsan megírni a bejegyzést, hátha még sikerül elcsípnetek egy-két dolgot.



Két dolgot szeretnék bemutatni a Sporty Chic tavaszi kollekcióból, amiket 70%-os kedvezménnyel sikerült beszereznem.
Maga a kollekció televan szépséges pasztell árnyalatokkal, így aki szereti az ilyen színeket, annak telitalálat lehet.

Vamp! cream eyeshadow (001 Purity Seal)

A márka krémes szemhéjravalói nagyon érdekeltek, megörültem mikor láttam, hogy a kollekció darabjait 777 ft-ért vesztegetik, úgy döntöttem, innen választok. Volt négy matt árnyalat még ezen kívül, amik elég élénk árnyalatok voltak, csillámosból csak ez a szép ezüst árnyalat volt. Ez állt hozzám a legközelebb, így ő jött velem haza.

A termék állaga nagyon kellemes, tényleg krémes, bár ezt az elnevezéséből gondolhattam volna. Ez az első krémes szemhéjpúderem, így nagy tapasztalatom nincs e téren. Ami feltűnt, hogy nagyon pigmentált, intenzív, igazi ezüst színe van. Egy húzással is szép eredményt lehet elérni, de a hatás némi építéssel fokozható is. Nagyon tartós alap nélkül is, nem ül be a ráncokba, szépen a helyén marad miután felvittük. Ennyi pénzért szerintem főnyeremény, bár számomra ez nem egy tavaszi árnyalat, de most jönnek a hidegebb évszakok, ilyenkor tökéletes lesz néha-néha picit megbolondítani a sminket.

Like a Doll cheeks & hair powder (002 Aerobic Pink)

A következő termék egy nagyon érdekes kialakítású pirosító, ami elméletileg hajra is használható, de én oda még nem próbáltam. A kollekció két matt árnyalatot tartalmaz. Egy barackosat, illetve ezt a pasztell színt. A pontos árára nem emlékszem, de valahogy 800-900 forint között mozgott.

A kialakításnak köszönhetően akár közvetlenül a tégelyből is felvihetjük, ecset nélkül, picit utána ujjal eldolgozva, nem lesz az eredmény túl sok. Az árnyalat egy nagyon kellemes, világos pasztell szín, amivel szerintem nehezen lehet túlzásokba esni. Az orcákon nagyon szépen mutat, és tartósnak is elég tartós. És esetleg ha nem lennénk elégedettek a szín intenzitásával elsőre, szépen építhető ez az árnyalat, ami szerintem egy pirosítónál fontos. 

A pirosító és a szemhéjárnyaló bevetésen :)

Ti próbáltatok már Pupa termékeket? Esetleg tervezitek valami beszerzését a márkától?


Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése