2015. augusztus 30., vasárnap

Catrice Lumination Luminizing Highlighter

Végre kikerültek a Catrice állványokra a Lumination limitált kollekció csodás darabjai. A legjobban a highlighter mozgatta a fantáziám, mert az utóbbi időben nagy highlighter-keresésben voltam. Szerencsére tegnap a Müller Szombaton sikerült még találnom belőle Esztergomban, így 15% kedvezménnyel jöhetett velem végül haza, ami azért nagy örömmel tölt el.




Azt tudni kell, hogy highlighterek tekintetében nem vagyok valami nagy szakértő. Csupán egy régi Essence Wild Craft kiadásúm van itthon, ami tele van hatalmas, undorító csillámokkal. Meg az Urban Decay Face Case palettámban van egy szép, aranyos fényű. De most valami másra vágytam, valami olyanra ami szépen, lágyan, durva csillámok nélkül emeli ki szépen az arcom. Ez a Catrice darab már a promo képeken is megtetszett, de mikor megláttam Lolly bejegyzését róla, azonnal nyilvánvalóvá vált számomra, hogy KELL.


Szerintem már ránézni is jó erre a kis szépségre. A csomagolás nagyon letisztult, elegáns. Az egész átlátszó, így oldalról nézve igazi 3D-s élményt nyújt, legalábbis számomra úgy fest ez az égetett formula. Én mondjuk kicsit félek attól, hogy egy idő után a tető, bármilyen jól is záródik, le fog törni, mert valahogy olyan instabilaz aljához képest, nem illeszkedik precízen, de ez legyen a legnagyobb gond.

A hátulján a szokásos fehér matrica néz ránk vissza. Megtalálható rajta a termék rövid leírása angolul és németül, illetve az összetevői is, meg a szokásos dolgok persze.

A márványos mintázat valami gyönyörű... A panben inkább rózsaaranynak tűnik némi barnával megspékelve, de felvive igazi színkavalkád a végeredmény.

Textúráját tekintve nagyon lágy, selymes, kellemes. De általában ez a jól sikerült baked formuláknál így is szokott lenni. S ebből adódik az, hogy valami eszméletlenül szépen pigmentált kis cucc ez.

Színét tekintve nagyon leírhatatlan. Egyszer aranyos fényű. másszor rózsaszínes beütésű, de itt-ott bizony némi ezüst is előjön. Tényleg nem igazán tudom leírni, szerintem ezt látni kell élőben. Annyira szép..


Összességében ez szerintem egy szuper highlighter. Az arcot nagyon szépen kiemeli, nagyon különleges fényt ad neki hatalmas csillámok nélkül. Nem azt mondom, hogy nincsenek benne csillámok, vannak, de azok annyira apróra őrölve, hogy látni sem lehet őket, csak nagyon aprólékosan megfigyelve. Árát tekintve nem épp a legeslegolcsóbb kategória, de azért még elég elfogadható a maga 1665 forintjával, akciósan meg pláne jó vétel volt.

Ti használtok highlightert? Terveztek valamit beszerezni ebből a kollekcióból? 


Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése