2015. augusztus 18., kedd

Vichy utazós kiszerelésű termékek

A Vichy márka számomra mindig az olyan márkák közé tartozott, amit nagyon szerettem volna kipróbálni, de valahogy mindig volt valami más, nem volt alkalmam, esetleg sajnáltam rá a pénzt. Most viszont egy akciónak hála végre lehetőségem adódott kis kiszerelésű termékekre szert tennem, amik betekintést engedtek a Vichy termékek világába.


Ezt a kis szettet ajándékba kaptam egy rendelésemhez. Elméletileg minden 19 (kb.5700ft) euró és azon felüli értékű Vichy termékekre leadott rendeléshez járt, illetve az oldal szerint még jár is. (SUNPHARMA.sk) Ezért amikor az anyukám születésnapi ajándékját vásároltam, nekem is jutott egy pici a jóból. :)

Eau Thermale spray (50ml)-A hatalmas hőségben igazi megmentő volt ez a kis palack. Rendkívül sokoldalú termék. Használtam egyszerűen felfrissítésre, hidratálásra, sminkelés előtti előkészítésre, napégés hűsítésre, gyulladáscsökkentésre. Szerepelt az előző kedvences bejegyzésemben is, így sejthetitek, mennyire megszerettem. Először nem hittem benne, de használat közben bizonyított. Ez az 50 ml is elég sokáig kitartott, kb. egy hónapig használtam elég rendesen (mert bizony, már el is fogyott). Ha lesz alkalmam biztos, hogy beszerzek egy nagyobb kiszerelést is belőle a későbbiekben.


Pureté Thermale micellás víz (30ml)- Komolyan mondom eddig az egyik legjobb micellás víz, amit eddig próbáltam, eléggé vetekszik a Biodermával, sőt,  lehet ha még többet használtam volna eddig ebből, már mást nem is akarnék látni. De nagyon igyekszem vele spórolni, olyan kevés az a 30 ml, és nem akarom, hogy elfogyjon. Mindent teljesít, amit egy ilyen víztől elvárok. Tisztít, a szemsminket szinte egy mozdulattal távolítja el. Szeretem nagyon, bár az ára nem a legkedvezőbb..

Aqualia Thermal Light nappali arckrém (15 ml)- Bevallom, nem vagyok egy nagy krémezős, nagyon ritkán használok hidratálót, így nem igazán vagyok otthon a témában, nincsenek nagy elvárásaim egy-egy krémtől. Csupán annyi, hogy szívódjon be hamar, ne zsírosítsa be az arcbőröm, tegye puhává. Ez mind megtalálható ebben a kis tégelykében. Az állaga a nevéhez hűen nagyon könnyed, nagyon kevés is elég belőle, egyszerűen maga a tökély minden szempontból. Mellesleg teljesen odavagyok ezért az irtó aranyos kis tégelyért. 

Idéal Soleil Bronze SPF50 (3ml)- A fényvédőket egyre fontosabbnak tartom, szerettem volna már egy ideje kipróbálni valamilyet az arcomra, csak nem tudtam, milyen irányba tapogatódzak. Ezért jött jól ez a kicsi minta. Mivel kint, a napon dolgozom a hatalmas hőségekben is, sőt általában pont dél körülig, fontosnak éreztem, hogy használjak valamit. Legtöbbször ez a kicsike került az arcomra. Az állaga csúcsszuper, nagyon könnyed, folyós, felkenés után alig érzem, hogy valamit az arcomra kentem, ráadásul gyorsan be is szívódik. Szerintem a hatása is kíváló, egyszer sem égtem le, viszont az arcom szépen lebarnult. Nagyon megszerettem, annyira, hogy meg is vettem gyorsan, még nyaralás előtt a teljes, 30 ml-s kiszerelést, mert már nagyon kevés van benne, és nem szerettem volna egy napot sem átvészelni.,de ezt láthattátok a legutóbbi HAUL bejegyzésemben. Nem a legolcsóbb dolog ugyan, de nekem teljesen megérte, főleg, hogy tudom mire költöttem a pénzem.

Összességében eléggé megvett magának ez a márka kilóra, az összes termék nagyon megtetszett., szeretnék minél több dolgot kipróbálni tőlük. Sajnos ennek a pénztárcám nem nagyon fog örülni, kezdhetek spórolni...

Ti hogy álltok a Vichy termékekkel? Próbáltátok már valamelyiket?

Puszi:Juctus

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a Vichyt,és ez egy nagyon jó kis csomag lehet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szuper márka, a csomag pedig nagyon tetszik :)

      Törlés