2015. szeptember 14., hétfő

e.l.f. Blush Palette

Az e.l.f. márkával még nem igazán volt tapasztalatom, de rengeteget hallottam már róla, rengetegen istenítik a baráti áraiért, s nagyszerű minőségű termékeiért. A pirosító palettái viszonylag újdonságnak számítanak, s mikor megláttam őket egy-két netes fotón, azonnal megfogtak. Barátomtól meg is kaptam ajándékba még június körmyékén, így kezdhettem is az ismerkedést a márkával e palettán keresztül.

Mikor kézhez kaptam a kis drágát, eléggé megletődtem, ugyanis nagyobbra számítottam a képek alapján. De végülis bőven elég ez a 8,5x9,5 cm, hisz utazáshoz tökéletes, elfér a kezünkben.

A csomagolása nagyon letisztult, matt fekete, s ezen csupán az e.l.f. Blush Palette felirat díszeleg fehéren. Nagyon szép, bár az is igaz, hogy hajlamos koszolódni. A műanyag, amiből készült nagyon erős, jó minőségű, a paletta záródása is hibátlan, egy éles kattanás adja tudtunkra, hogy minden rendben e téren. 


 Kinyitva egy hatalmas tükör fogad bennünket, amiben bármikor, bárhol simán el tudunk készíteni, vagy épp megigazítani egy sminket. Ráadásul ez egy nagyon variálható kis darabab, hisz a pirosítók úgy vannak kialakítva, hogy ha úgy tartja kedvünk, simán kipattinthatjuk őket a helyükről, s beilleszthetünk egy másikat, ha több ilyen paletta van a készletünkben. Kell ennél több utazáshoz?

Jelenleg két árnyalatban érhető el ez a kis négyes. Van egy Light és egy Dark "fantázianévre" hallgató. Én előbbit birtoklom, de tervben van a másik darab beszerzése is.
Ebben a darabban inkább lágyabb, világosabb, rózsás színek találhatóak egy barnás árnyalattal kiegészítve.
Állagukat drogériás pirosítók állagához tudnám hasonlíani. Picit porzanak, de cserébe szépen pigmentáltak, nem kell 20x belemártani az ecsetünket, hogy kellemes színt érjünk el, elsőre is nagyszerű a végeredmény, de mondjuk ez ecsetfüggő is. Viszont nem tudom, ki hogy van vele, de én egy pirosítónál jobban elviselem, ha picit porol, mint egy szemhéjpúdernél.

A bal felső sarokban található egy nagyon lágy, pasztell rózsaszín, igazi babás árnyalat, ami matt.

A jobb felső sarokban egy matt halványbarna szín bújik meg, aminek arcomra felvive van egy elég narancsos tónusa, így kontúrozáshoz, illetve bronzosításhoz nekem nem megfelelő. De ha szeretnék az orcáimra némi bronzos színt, hozzá nyúlok.

A bal alsó sarokban szintén egy rózsaszín, de ez sokkal erőteljesebb, melegebb tónusú, kicsit magentás árnyalat, ami szintén matt.

A jobb alsó sarokban lévő szín pedig egy szép, téglás színű darab, amiben arany csillámok találhatóak, de ezek felvitel után nem látszanak, eltűnnek.

Összességében ár-érték arányban ez egy több, mint jó termék. A szlovák oldalon (ami mellesleg Magyarországra is szállít, csak a jobb felső sarokban állítsátok át a nyelvet) LINK, ahonnan rendelve volt ez a darab is, 8 euró, illetve 2 397 forint. Szerintem négy ilyen jó minőségű pirosítóért ez zseniális. Legtöbbet a két alsó árnyalathoz nyúltam az utóbbi időben, azok a legnagyobb kedvencek. Őszintén tudom ajánlani ezt a palettát.
Szeretném majd a későbbiekben beszerezni a másik összeállítást is, illetve több terméket kipróbálni a márkától, mert kíváncsivá tett nagyon. 

Ti próbáltatok valamit az e.l.f. márkától? Mik a tapasztalataitok? Milyen a kapcsolatotok a pirosítókkal?


Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése