2015. szeptember 2., szerda

Augusztusi kedvencek (2015)

Hát igen, sajnos az augusztusi hónapot is magunk mögött tudhatjuk, elszállt a nyár, jön az ősz, az iskola. De még mielőtt belelovalnánk magunkat a témába, nézzük meg mik is voltak a kedvenceim a nyár utolsó hónapjában...


Magamhoz képest most elég sok mindent sikerült összegyűjtenem, elég sok újdonságot sikerült kipróbálnim is, amik kedvenccé is váltak.

Mindenki nagy kedvence, a Balea After Sun tusfürdőjének is itt a helye. A nagy hőségben volt, hogy elfelejtettem magam bekenni munkában, így sikerült picit megégnem. Ekkor esett nagyon jól. Szépen nyugtatta a bőröm, s talán kevésbé volt fájdalmas a gyógyulás folyamata, mint máskor. Ár-érték arányban ez egy kihagyhatatlan termék.
A lábaim is igényeltek némi kényeztetést, így jött képbe a Balea Lovely lábfürdősó és cipő- és lábdezodor. Ezen termékek illata valami csodás. Igazi frissítő, erős menta némi vérnarancsos édességgel megspékelve. A fürdősóba nagyon jól esett lubickolni párszor, igazán felfrissítette a lábaim. A deo pedig "frissen" tartotta a cipőim és a lábam, mégha a hatásával nem is voltam maradéktalanul elégdett, az illata kárpótolt.

Sminkek terén nem sok kedvencem akadt, a hatalmas hőségben nem igazán lett volna értelme sminkelni. De ez a New Cid Cosmetics i-intense szempillaspirál valahogy mégis belopta magát a szívembe. Annyira szépen szétválasztja a pilláimat, ezzel ér el egy hihetetlenül szép, természetesen drámai, dús hatást. Magamtól biztos nem vettem volna meg, sőt a márkáról sem hallottam még, de így, hogy az brit Cosmohoz volt ajándékba, jó volt kipróbálni egy drágább darabot is.
Valamikor a hónap elején szétesett az ebay-es alapozó ecsetem, amit valahogy hirtelen pótolni kellett. Így nem volt sok választásom, elmentem a DM-be, ahol megvettem ezt az Ebelin sminktojást. Miért is nem tettem ezt hamarabb? Egy álom vele eldolgozni az alapozót, vagy a BB krémet. Nagyon érdekes, ahogy a víz hatására a másfélszeresére is megnő. Annyira szép, természetes a végeredmény, ha ezzel dolgozom, én teljesen odavagyok érte, csak ajánlani tudom. Két dolgot tudok benne kifogásolni, mégpedig, hogy elég lassan szárad meg, illetve a tisztítása is elég körülményes, de annyira szuper darab, hogy mindez feledtetve van velem.
Pirosító ecsetet is szerettem volna már egy ideje. Végül az Ebay-ről rendeltem egy RT dupe-ot. S anyám, hogy ez milyen puha! Nagyon tetszik ez a tojásded forma, szépen el lehet vele dolgozni a pirosítót. Teljesen megérte azt a 2-3 dollárt, imádom.

Már végre használatba vehettem a Bioderma Sensibio H2O micellás vizet, ami már tavasz óta várta, hogy sorra kerüljön, mert előtte el szerettem volna még használni az épp soron lévő Garnier darabot. Hát azért nem hiába ő a micellásvizek mindensége, nincs utána ragacsos érzet, a sminket nagyon szépen eltávolítja. Szeretem nagyon, csak az ára miatt húzom egy kicsit a szám. Annyival szerintem nem jobb, amennyivel többe kerül a Garniernél.
Először csak egy kis mintám volt a Vichy Idéal Soleil Bronze SPF50 fényvédőjéből, amit szorgosan használtam is, mivel a szabadban dolgoztam még a nagy hőségben is, így elkélt a fényvédelem. Aztán később, nyaralás előtt meg is rendeltem a teljes kiszerelést. Bár ez az első fényvédőm, nekem bevált. Az állaga nagyon könnyed, könnyen felszívódik, nem égek le vele, de valamennyicske színt is szerzek, mégha nem is sokat. Az én elvárásaimnak tökéletesen megfelel ez a darab, számomra ő A tökéletes fényvédő az arcomra.

Mik voltak a Ti kedvenceitek? Próbáltatok már valamit a posztban szereplő termékek közül?

Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése