2015. szeptember 27., vasárnap

Sedona Lace Travel 12 Piece Brush Set

Az ecsetek fontos kellékei a készletünknek. Rengeteg jó márka van a piacon, de ebay-en is sok meglepően jól szuperáló ecsettel találkozhatunk. Nekem eddig nem nagyon volt szerencsém komolyabb ecsetekhez, de pár hete beszereztem ezt a Sedona Lace szettet, amiről a mai bejegyzés fog szólni.

Az interneten nézelődve jött szembe ez az ecsetkészlet egy szlovák oldalon ( www.krasotika.sk), ahol épp akciós volt 75 euróról (kb. 22 000 ft) volt, ha jól emlékszem 52,5 euróra (kb. 16 000 ft) leakciózva. A márkát egyik kedvenc videósomnál, KathleenLights-nál láttam már párszor, így gondoltam, kipróbálom. Eredetileg Zoeva ecsetekre gyűjtöttem, de jött ez az alkalom, így a nyáron megkeresett pénzem utolsó euróit erre a szettre költöttem.

Ami nagyon megtetszett benne, az az, hogy az ecsetek ilyen fekete, matt bőrszerű anyagból készült (nem jut eszembe, mi is az anyag pontos neve) cipzáras tárolóban érkeznek. Nekem ez külön jó, hisz hetente utazok, így jól jön ha vannak megfelelő ecseteim, s azok védve is vannak.

Az ecsetek mérete is utazó, a legnagyobb ecsetek is olyan 20 cm körül vannak. Annak ellenére, hogy nem a normál méretűek, nagyon jól kézre állnak. 4 arcra való és 8 szemre való ecsetből áll a szett.
A hivatalos oldal szerint találhatóak benne eredeti szőrből, illetve szintetikus szálakból készült ecsetek is.

Az ecsetek nyelei fából készültek. Színüket tekintve halvány rózsaszínek, melyeket ezüst feliratok díszítenek. A márkanév, illetve az ecset száma szerepel rajta.

376-Egy elég tömött, nagy fejű púderecset. Ez az egyetlen ecset, amelynek a szálai picit keményebbek, picit szúrnak, amit azér nem vártam volna. De ha ezen túltesszük magunkat, akkor láthatjuk, hogy kellő mennyiségű púdert vesz fel, se nem túl sokat, se nem túl keveset.
813- Egy tipikus duo fiber ecset. Elég sokoldalú darab, lehet alapozásra, krémes pirosító felvitelére, esetleg bronzosításra, vagy púderezésre. Nekem leginkább a pirosítókra vált be. Egyaránt e krémesekhez és a por állagúakhoz is használom. Nagyon tetszik a végeredmény, valhogy a felvitt pirosító olyan más.

727-Elméletileg ez egy lapos, macskanyelv alapozó ecset. De szerintem  feje nagyon kicsi alapozásra, így a szem alatti korrektor eldolgozására szoktam használni. Arra a célra tökéletesen megfelel.
954-Talán ez a legnagyobb kedvencem a szettből. A tökéletes korrektor ecset. Annyira szépen el tudja dolgozni a korrektort, hogy csak na, a bőrhibáimra felvitt korrektor szinte észrevehetetlenül simul be a bőrbe.

850-Ezt a ferdén vágott ecsetet lehetne pirosításra is használni, de én ezt a formát nem nagyon szeretem erre a célra használni. Szívesebben használom bronzosításra, a bronzosítót szépen lágyan fel lehet vel vinni.
911- Én ezzel az ecsettel a szemem alatti korrektor fixálására szolgáló porpúdert szokom felvinni. Nagyon bevált erre a célra, a mindennapjaim alapkélléke lett ez az ecset.

407-Ez a ferdén vágott szemre való ecset tökéletes a mélyítővonalba. A szálai nagyon puhák, szép, finoman tudja eldolgozni a szemhéjpúdert.
863-Egy viszonylag nagyobb fejű satírozóecset. A szálai közepesen merevek, pont annyira hajlanak amennyire kell. Nagyon szépen satírozza el az éleket.

904- Egy kisebb, tömött fejű ecset, ami tökéletes a precízebb mélyítővonalhoz, illetve az alsó szempillatövek elsatírozásához.
305-Egy elég tömött, közepes méretű szemhéjra való ecset. A mérete tökéletes, a mozgószemhéjra szokom vele felvinni az anyagot. 

501- Egy elég kicsi méretű, ferdén vágott tusecset. Talán ez a legkisebb, amivel valaha dolgom volt. Precíz tusvonalat lehet vele húzni. A tusvonalon túl az alsó pillatövekhez is szívesen használom.
772- Az előzőnél még precízebb tusvonal húzásához kialakított ecset. Elég merev, így tényleg szépen, aprólékosan lehet vele dolgozni.

Összességében nem bántam meg, hogy beneveztem erre a szettre. Ugyan van olyan ecset, amitől többet vártam volna, de ha az egész szettet nézem, nagyon szuper. Az első mosásnál, ugyan hullajtottak 1-2 szálat, de azóta nem tapasztaltam ilyet, remélem nem is fogok.


Nektek vannak kedvenc ecseteitek? Inkább az olcsóbb, vagy a drágább darabokra neveztek be szívesen?


Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése