2013. május 31., péntek

AMF-About Me Friday #17

Sziasztok! Ismét péntek ,így ismét meghoztam az 5 képecskét...



Nem követek trendeket- Én nem igazán tartozom azon lányok közé ,akik mindig a legújabb divat szerint öltözködnek és akármit felaggatnak magukra ,mert az divatos ,még akkor is ,ha az adott termék szörnyen áll rajta. Én tényleg csak olyan dolgokat veszek ,ami nagyon tetszik és jól is áll rajtam.

A csillagok elbűvölnek.-Imádom a csillagokat lesni ,nem tudom mi a pontos oka ,de annyira megnyugtató és kikapcsoló ez a tevékenység számomra. És még a hullócsillagok....

Azt kívánom ,hogy az állatok tudjanak beszélni-Néha igazán jól jönne ,ha egy-egy állat visszaszólna :) Főleg akkor érzem ezt ,mikor valamelyik olyan értelmesen néz rám :))) 

Fogyni próbálok-Az életem szerves része az ,hogy odafigyelek a súlyomra. Szerintem egész életemben jelen lesz ,mert elég hízékony alkat vagyok. Tavaly 8 kg-tól sikerült megszabadulnom ,ami nem sok ,de nagyon sokat jelent számomra. Még legalább ennyiről kéne megszabadulnom ,de valahogy nem sikerül ,bár az is igaz ,hogy nem küzdök érte annyit ,mint egy éve :) Mondjuk számomra az is hatalmas dolog ,hogy a súlyomat egy éve tartom :)

Szerelembe estem az emlékekkel-Annyira szeretek emlékeket felidézni. Főleg a jókat :) Elég jó memóriám van ,így kiskoromból is jó pár emlékképem maradt meg ,a fényképek és videók pedig csak segítenek ezek előhívásában :)

Puszi:Juctus

2 megjegyzés:

  1. Ezek mind igazak rám is. A fényképek mellett az illatok vannak rám hihetetlen emlék-előhívási hatással :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? :) Én még nem vettem észre ,hogy az illatok ilyen módon hatással volnának rám :D

      Törlés