2013. február 10., vasárnap

Ajaknapló #1- Avon Colortrend Hot Pink Love rúzs

Sziasztok! Az AMF után egy Ajaknapló elnevezésű sorozatot is szeretnék elindítani.
Ebben a sorozatban szájra való termékeket szeretnék Nektek bemutatni. A szereplők közt lesz rúzs ,szájfény ,ajakápoló... Minden ,ami szájra kenhető.
Terveim szerint hétvégente fognak felkerülni az Ajaknalós posztok :) Pontosan nem tudom ,de az időmtől függően szombaton vagy vasárnap :)

Ebben az első bejegyzésben egy Avon Colortrend rúzst fogok bemutatni a Hot Pink Love árnyalatban :)


Ha jól tudom ,akkor ez egy Valentin napi kiadás ,ezért tér el a csomagolása egy picit a megszokottól. De nekem ez így is nagyon tetszik. A szokásos letisztult forma szívecskékkel megbolondítva.

A csomagoláson továbbá az is tetszik ,hogy megmutatja a rúzs színét. Így könnyen megkülönböztethetőek az árnyalatok  ,ha több ilyen rúzs is a tulajdonunkban van.

Ez az árnyalat egy igazi PINK! Elősször féltem ,hogy illeni fog e. De mikor megérkezett ,rájöttem ,hogy ezek az igazi pink színek állnak igazán jól nekem. Semmi egoizmus nélkül.

Én 1,90 euróért (kb.550ft) vásároltam. A magyarországi 03-as katalógusban 449 forintért lehet őket megrendelni ,ha jól tudom :) Szerintem ez nagyon jó ár ezért a termékért. A rúzs tömege 3,6g.

Az illata valami csodás ,igazi kókuszos ,de nem az a tolakodó. Felvitel után még érezni pár percig ,de utána elillan :) Annyira szeretem szagolgatni...
Az állaga elég kemény ,de ettől függetlenül nagyon könnyen kenhető.

Az ajkaimon :)

Látható ,hogy nem egy matt rúzsról beszélünk. Nagyon szép ,visszafogott fénye van ,nem tolakodó. Hétköznapokra mondjuk simán el tudom képzelni ,ha egy pici változatosságra vágyunk.
Hajlamos kiemelni a száj apróbb hibáit ,így nem árt előtte egy alaposabb hidratálás ,esetenként radírozás. Hozzáteszem az én ajkaim sem voltak 100%-osak a kép készültekor ,ez látszik is.
A számat egy nagyon picit szárította ,de nem túl vészesen. 
Tartóssága nem olyan rossz. 3-4 órát simán kibírnak. Ivást még elviseli ,de az evéssel már nem bír megküzdeni. Elég egyenletesen kopik ,így nem kell folyton a tükörben nézegetni az állapotát.
A blogon már sminket is láthattatok vele ITT.

Összességében imádom ezt a terméket. Ő az első Colortrend rúzsom ,de biztos vagyok benne ,hogy nem az utolsó. Ár-érték arányban verhetetlen. Nem beszélve a színválasztékról ,ami hatalmas. 
Ez a szín valami gyönyörűséges ,még jobban tetszik ,mint a katalógusban :)))

5/5

Nektek van Colortrend rúzsotok? Szeretitek őket? 

                                                             

Puszi: Juctus
                                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése