2013. február 17., vasárnap

Ajaknapló #2- Essence Stay with Me 09 Hottest Pink szájfény

Sziasztok! Meghoztam az e heti Ajaknapló-bejegyzést ,amiben egy Essence szájfényt mutatok meg közelebbről. :)



Ezt a szájfényt már kivonták a forgalomból ,de ha ügyesek vagytok ,valahol még megtalálhatjátok.  Én 350forintért vettem.

Maga az üveg tartalma elég kevés ,csak 4ml ,nem bántam volna ,ha több van benne...
Az illata édes ,picit mű ,de nem zavaróan.
Az aplikátora ilyen homokóra szerű. Sok embernél olvastam ,hogy ez számukra megnehezíti a felvitelt. Nekem viszont sokkal könnyebb vele dolgozni. 
A színe valami gyönyörűséges. Úgy érzem ,hogy ez a szín tökéletesen passzol hozzám.
Az állaga elég krémes ,könnyen eloszlatható. Tartóssága egy picit gyenge,csak  2-3 órát bír ki. Tetszik ,hogy egyenletesen kopik ,így nem csúnya a látvány. Nem nagyon próbáltam ,de szerintem az evést-ivást nem nagyon tűri.
Így fest szájon egy vékonyabb rétegben felvéve. Ezt még lehet építeni és egy igazi élénk színt elérni.
Számomra nem kimondottan csillogós ,inkább vizes hatást kelt az ajkakon. 

Összességében nagyon szépséges ez a szájfény. Imádom ,és szerintem illik is nekem (egoizmus nélkül :D).
Bajom csak a tartósságával és a mennyiségével van. (Nekem kevés a 4ml) Már előre félek ,hogy mi lesz ,ha esetleg elfogy.

4/5

Ti beszereztétek ezt a szájfényt? Mi a véleményetek róla? Szeretitek a "vadabb" színeket az ajkaitokon?



                                                              Puszi: Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése