2013. február 17., vasárnap

Egy random vásárlás eredménye

Sziasztok! Ma ez a második bejegyzés ,remélem nem bánjátok.:)
Tegnap este hirtelen felindulásból ismét átugrottunk Magyarországra. Ennek az eredménye meg is lett :D



Ezeket szereztem be

Először a Müllerbe ugrottunk be ,ahol 4 dolgot sikerült szereznem 
Az utóbbi időben nagyon beleszerelmesedtem az arcmaszkokba. Ezúttal 2db landolt a kosaramban. Egy CV Young Party előtti- és utáni maszk. Ez egy élénkítő és egy nyugtató maszkot rejt magában 2x 7,5ml    125 forintért. A másik egy Montagne Jeunesse hidratáló és tisztító epres-tejszínhabos maszk.Ez már egy picit drágább , 1x 6ml 425 forint. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk. Ha kipróbálom őket ,biztos írok majd róluk :)

Elhatároztam ,hogy ezentúl jobban törődöm a körmeimmel. Beszereztem egy Essence 2in1 körömreszelőt 595 forintért és egy Miss Sporty Nail Expert kalciumos körömerősítőt szintén 595-ért. 

Ezután a Tescoba látogattunk el....
Vettem 2 ujjatlan trikót. A színük a valóságban eltérőbb ,mint a képen látszik. Az egyik igazán pinkes darab ,a másik korallosabb. A színükön kívül még a szabásuk különbözik. Nyáron nagyon szeretem az ilyen darabokat.Az anyaguk is nagyon bejön ,100% pamut. Darabja 1390 ft volt.
A másik szépség ,amit szereztem ez a balerinacipő . Szerintem csodaszép. Elég "nagyok ", a képeken még nagyobbnak látszamak ,de nem tehetek róla ,hogy 41-es lábbal áldott meg a sors :D Az ára is nagyon baráti 1350 ft volt leárazva.
Már tudhatjátok rólam ,hogy a gyertyák szerelmese vagyok :D Ezúttal is beszereztem egy narancsos illatút. Nagyon fincsi illata van ,de tényleg :) 699 ft volt.

Szeretem a filmeket és a teniszt is. Nem volt kérdés ,hogy ez a DVD velem jön ,pláne ennyi pénzért. Majd tartok egy lazulós estét és megnézem. 799ft volt ,ha esetleg nem esne le a kép láttán. :)
Vettünk még 2 magazint. Mindkettőhöz volt egy kis ajándék ,amiket nem fényképeztem le ,mert anya már elpakolta őket. A Diéta&Fitnesz-hez egy HeliaD kézkrém volt ,míg a JOY-hoz pedig egy 33%-os  L'Oréal kedvezményre feljogosító kártya ,amit majd a Müllerben lehet beváltani.
A Diéta&Fitnesz 690ft ,a JOY 445ft volt :)

Az utolsó termék pedig egy Ziaja kakaóvajas krémtusfürdő.Csodás kakaós-csokis illata van. Egyszerűen nem bírok vele betelni. 949ft volt ,de 500ml ,így azért ez nem olyan horribilis összeg érte. Még nem próbáltam ki ,de alig várom ,hogy ezzel tusolhassak :)))

Ennyi lett volna mára :)

Próbáltatok már valamit a fent látott termékek közül? Ha igen ,akkor bejött Nektek?

Puszi:Juctus 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik minden, a tusit imádtam :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az illata valami isteni:) Szerintem nem lesz nehéz megszeretnem :D

      Törlés
  2. Jó dolgokat vettél :) Azt a balerinacipőt én is nézegettem, aztán végül mégsem vettem meg, pedig tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívem szerint a feketét hoztam volna el ,de sajnos nem volt a méretemben. :) Viszont ebbe is beleszerettem.
      Nagyon tetszik... :)

      Törlés
  3. Hi there! I like your blog very much. I'd like to invite you to my blog connected with fight against eating disorders, cause i think we shouldn't be silent about that. Of course you can find here also mode, make-up, opinions, advices, photos, daily stories, healthy recipes etc. You can trust me you will find something you will like.If you'll like it really much, you can become my new follower. Hope to visit me soon. Have a very nice time. xoxxx Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi! I visited your blog. It's really cool :)

      Törlés