2013. február 8., péntek

AMF-About Me Friday #1

Sziasztok!
Szeretném ,ha egy kicsit többet tudnátok meg rólam ,így ezzel a sorozattal szeretnék jelentkezni péntekenként :)
Biztos ismeritek a tumblr-ös képeket. Én is ezek segítségével mutatkozom majd be ezzel a sorozatocskával. Hetente 5 darab képet fogtok látni.
 Rengeteg bloggerinánál láttam már ezeket a képeket ,remélem még nem unjátok őket.
A képek forrása: tumblr



Szeretem a gyertyákat-Annyira szeretem ,ha itthon ég egy gyertya. A hangulatom sokkal jobb ,olyan hangulatos. Az illatosított gyertyákat részesítem inkább előnyben. Nagy álmom agy Yankee Candle :)

Hiszek a boldog befejeződésekben- Ezen nincs mit magyaráznom. Hiszem ,hogy egyszer minden jóra fordul és csodás lesz. Még ha erre kicsi is az esély. Ez rengetegszer erőt ad ,hogy ne adjam fel a dolgokat :)


Szeretem a kis gyerekeket- Nagyon szeretem őket. Imádok velük játszani ,hülyéskedni stb. Felülmúlhatatlan az az őszinte szeretetet ,amik ők képesek adni. És a mosolyuk teljesen képes levenni engem a lábamról *.* Cukiságok :)

Szeretek egyedül lenni- Nagyon szeretek egyedül lenni. Ilyenkor az én álomvilágomba csöppenek ,ill. elmélkedek a dolgokról. Mondjuk van úgy ,hogy rosszul sül el a dolog és azon kezdek el gondolkozni ,hogy mit csináltam volna másképp.Ilyenkor elég könnyen fel tudom magamat idegesíteni ,de összességében szeretem a nyugalmat.

New York-ról álmodom-Hát igen ,szerintem az emberek többsége szeretne ide eljutni. Én sem vagyok kivétel. Annyira szeretném megtapasztalni ,hogy milyenek az emberek ott. A nevezetességek és persze az üzletek is nagyon vonzanak. Remélem egyszer sikerül :)

Ha szeretnétek rólam többet megtudni ,akkor írjatok kérdéseket e bejegyzés alá és én jövő pénteken hozzácsapom őket a köv. AMF bejegyzéshez. Persze válasszal együtt!
Kérdezzetek bátran!

Remélem tetszett ez a bejegyzés! 
                                                                                                                                              Puszi:Juctus






4 megjegyzés:

  1. Tetszett, várom a többit :) Amúgy Yankee Candle kapható Pozsonybn...:) Csak sajnos elég drága. Nekem volt egy pici, ajándékba kaptam. Finom illata volt, csak nem tartott úl sokáig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó!:) Köszi a tippet!
      Hát igen ,elég drága. Ezért tartozik az álom-kategóriába :)

      Törlés
  2. A gyerekes meg New Yorkos részt kivéve rám is gaza a többi :]
    A Yankee Candle gyertyák meg olyan jók, de tényleg drágák ;(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Hát igen ,én is rég epekedem egy Yankee után. Kíváncsi vagyok ,hogy mit tud ,hogy olyan drága :)

      Törlés