2013. február 15., péntek

AMF-About Me Friday #2

Ismét péntek van ,így elérkezett a sorozat újabb részének közlése. Igaz már este van ,de szerintem még aktuális a dolog :)



Félek a magasságtól.-Igen ,én is azon emberek közé tartozom ,aki fél a magasságban. Igazából ez a félelem csak az utóbbi időben erősödött meg bennem.

Próbálok jobb ember lenni. - Mint minden embernek ,nekem is vannak hibáim. Az utóbbi időben egyre inkább igyekszem minimalizálni őket ,ez hol sikerül ,hol nem. Esténként gyakran átgondolom ,hogy aznap épp milyen helyzetben viselkedtem volna másképp ,vagy mit csináltam volna máshogy.

A zenében vigaszt találok.- Imádok zenét hallgatni. Ha valami gondom-bajom van ,csak leülök és elkezdek zenét hallgatni. Teljesen átkerülök egy másik dimenzióba ,és minden rossz elszáll. Lehet ez hülyén hangzik ,de tényleg így van :)))

 
Szeretek új nyelveket tanulni.-Az anyanyelvemen (magyar) kívül még 3 nyelvet tanulok. 9éve szlovákot, 5-6éve angolt és 4éve németet is. A német nem a legkedvencebb a tanultak közül ,a tudásom ebből a leggyengébb is ,de nem adom fel :) Szeretnék még tanulni pár nyelven ,legalább alapfokon. Terveim közt van a lengyel és a spanyol is ,de ki tudja ,hogy mi lesz belőle... :)

Soha nem tudom fékezni a nevetésem.- Imádok nevetni ,de képes vagyok túlzásokba esni. Ilyenkor aztán elszabadul a pokol. Főleg ,ha anyummal vagy a barátnőimmel vagyok. Egyszerűen nem tudom visszatartani.  Ilyenkor 1-2 érdekes hanghatás is becsúszik :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése