2013. február 7., csütörtök

Max Factor Xperience szempillaspirál-vélemény

Sziasztok! Ma ezt a karácsonyra kapott spirálomat mutatom be Nektek.



A története ott kezdődött ,hogy nagyon szerettem volna egy barna pillaspirált a hétköznapokra. Konkrét elképzelésem nem volt ,így a Jézuskára bíztam a dolgot. Ő végül ezt a Max Factor darabot választotta Black/Brown árnyalatban. Végül nem teljesen barna ,inkább sötétbarna lett ,de ez nem baj ,hisz teljesen megegyezik a szempilláim színével.
Azért szerettem volna pont barnát ,mert természetes hatást akartam kelteni a hétköznapokon. 
Erre ez a spirál nagyon bevált.
A színe itt látszik igazán :)

Szilikonos sörték találhatóak a kefén ,melyek hossza kívülről befelé haladva egyre hosszabbodik. A vége hajlamos felvenni több festéket ,de ez lehúzással könnyen kiküszöbölhető probléma :)
Az elején lévő rövidke sörtéknek köszönhetően könnyű hozzáférni a szemzughoz is.
Nagyon egyszerű vele dolgozni ,nem kenem vele össze a szemem környékét :)

Csupasz pillák


A képeken a spirál 1-2 rétegben van felvéve. Általában így viselem a hétköznapokon. Szépen építhető ,így akár egy ütősebb buli sminkhez is kiváló lehet kb.4 rétegben :)
Szépen befestette a pilláim végeit ,mivel azok szőkék...
Észrevehető egy kis göndörítés és egy kis hosszítás is a képeken. Dúsítás ügyileg is elég szép a teljesítménye szerintem :)
Pontos árát nem tudom ,de kb. 2000ft körül lehet :)
Nem vízálló ,de mondjuk nincs is ráírva ,így ezt nem is várhattam el tőle. A hógolyókat sem tűri (tapasztalat:D)!

Összességében nagyon szeretem ezt a spirált. A mindennapi sminkem kirobbanthatatlan része lett. (Igaz ,most sikerült úgy eltennem valahova ,hogy nem találom már 2 napja:D) A színe tökéletesen egyezik a pilláim színével ,így csak finoman hangsúlyozza a szemeimet. A teljesítménye szép ,de az igazat megvallva semmi extrém. Az árát kicsit sokallom érte ,egy ezressel azért lehetne olcsóbb. Úgy tökéletesen megérné :) Nagyon örülök ,hogy megkaptam ezt a spirált!

4,5/5






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése