2013. február 22., péntek

AMF-About Me Friday #3

Ismét péntek van ,így ismét eljött az AMF ideje :) Hihetetlen ,hogy milyen gyorsan repülnek a hetek...



Szeretnék egy tengerparti házat- Az igaz az ,hogy még nem láttam élőben tengerpartot ,de képeken keresztül beleszerettem. Annyira jó lehet reggel felkelni ,s azonnal csodálni a szépséges tengert.

Szeretek magamban énekelgetni-Szerintem ezzel elég sok ember így van. Én ,személy szerint csak akkor hódolok e "szenvedélyemnek" ,amikor senki sincs itthon. :)

Imádom az unokatestvéreimet-Az összessel jól kijövök  ,legyen az öregebb vagy fiatalabb.Mondjuk néha vannak sértődések ,de ezek csak mellékesek. Tényleg nagyon szeretem őket egytől egyig.

Nevetek a saját vicceimen/hülyeségeimen- Nagyon szeretek nevetni ,annyira ,hogy a saját vicceimen, hülyeségeimen is hatalmasakat tudok nevetni.  Mondjuk az számomra irtó kínos tud lenni ,ha én nevetve mesélek egy viccet ,a többiek meg fapofával bámulnak rám...

Minden emberben találok valami jót- Minden ember más ,különbözünk. De én annak a híve vagyok ,hogy mindenkiben van valami jó. Én ezeket a jó dolgokat igyekszem megtalálni másokban.


Ennyi lett volna mára!
Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése