2013. március 3., vasárnap

Ajaknapló#4- Miss Sporty Hollywood szájfény 120 Walk Of Fame

Sziasztok! Ma mai bejegyzésben ezt a szuper kis szájfényt mutatom meg Nektek közelebbről :)



Ezt a szájfényt 2 euróért (kb.600ft) vásároltam még tavaly. Nagyon szép ,igényes a csomagolása van ,ami nekem nagyon tetszik. 
Nem igazán volt Miss Sporty termékem ,sőt ez volt az egyetlen egészen tegnapig ,ugyanis érdekes módon szinte csak Miss Sporty-s cuccokat kaptam szülinapomra :D
Ő a 120-as Walk Of Fame árnyalat

Az aplikátora ilyen egyszerű ,viszonylag pici. Én ,személy szerint sokkal jobban szeretem az ilyen "ecsetes" szájfényeket. Szerintem sokkal könnyebb vele dolgozni ,mint az egyszerű darabokkal.

Szerintem ez egy nagyon szép ,natúr szájfény ,ami természetes színével emeli ki az ajkakat. Nagyon sokszor használom ,hisz nem oly feltűnő ,de mégis sokat dob az összképen.
Tartóssága nem épp a legjobb kb.2-3 órát bír ki evés-ivás nélkül.De szerintem ez tipikusan az a darab ,amit tükör nélkül is simán fel lehet vinni .

Összességében szerintem ez egy szuper szájfény ,amire a tartósságán kívül nem tudok rosszat mondani. De nem is várok többet egy szájfénytől. Ami nagyon tetszik benne ,hogy nem ragad ,viszont nagyon finom, gyümölcsös illata van. Sokszor nyúlok ez után a szájfény után ,tényleg nem bánom  ,hogy megvettem :)

5/5
Ti szeretitek a Miss Sporty termékeket? Esetleg próbáltátok ezt a szájfényt? Ha igen ,hogy tetszett?

Puszi:Juctus

1 megjegyzés:

  1. Szia :) Nagyon szep szinje van :) Szeretem ilyen szajfeny :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk (fent van a forditas :) ) es most GIVEAWAY van is, ha akarsz :)

    VálaszTörlés